اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گنبدکاووس:

باند سارقان مسلح در گنبدکاووس متلاشی شد
فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سه سارق مسلح و کشف چهار دستگاه موتور سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزاش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سرهنگ محمود علی فر اظهارکرد:در پی وقوع چند فقره  سرقت  مسلحانه موتورسیکلت در یک ماه اخیر در  گنبد کاووس، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:در آخرین سرقت مسلحانه توسط باند مذکور پس از دریافت خبر بلافاصله تیم‌های ویژه از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند، که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سه سارق مسلح به وسیله یک قبضه سلاح پس از ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وجه نقد یکی از شهروندان کرده و از صحنه متواری شده اند.

علی فر بیان کرد:در نهایت ماموران با تلاش های اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند این سارقان مسلح که با موتورسیکلت در حال فرار بودند را شناسایی و به تعقیب آن ها رفته و به آنان دستور ایست می دهند، که سارقان توجهی به اخطارهای پلیس نکرده و پس از حدود چندین کیلومتر تعقیب و گریز در یک عملیات پلیسی هدفمند موتورسیکلت سارقان متوقف و متهمان زمین گیر شدند.

وی تصریح کرد:متهمان پس از دستگیری به انجام ۶ فقره سرقت مسلحانه و به عنف اعتراف کردند و از مخفیگاه سارقان چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی هم کشف شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با بیان این که متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد:پلیس شهرستان قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند و هرگز اجازه نمی دهد، افراد هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.


http://www.caspiankhabar.com/90808



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96