اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف در بندرگز؛ ورود مسافران وضعیت را قرمز کرد
فرماندار بندرگز با بیان اینکه ورود مسافران در ایام تعطیل به این شهرستان وضعیت را قرمز کرده است، گفت: دو تالار پذیرایی در بندرگز به دلیل تخلف و تمکین نکردن از مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلمب شدند.

حسین احمدی در گفت‌و‌گو با  کاسپین خبر  در  بندرگز ، اظهار داشت:متاسفانه بندرگز در وضعیت قرمز  کرونا  قرار دارد که یکی از مهم‌ترین دلایل آن ورود مسافران در تعطیلات اخیر به شهرستان بوده است.

وی افزود:بندرگز مسیر ورودی استان گلستان است و در تعطیلات اخیر حدود سه هزار خودروی غیر بومی از نقاط مختلف کشور به این شهرستان آمدند تا تعطیلات را در سواحل بندرگز بگذرانند.

فرماندار بندرگز از پلمب دو تالار پذیرایی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت:طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت تالارهای پذیرایی ممنوع بود و دو تالار پذیرایی در بندرگز به دلیل تخلف و تمکین نکردن از مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلمب شدند و با آنها برخورد خواهد شد.

احمدی ادامه داد:زمانی که ابلاغیه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صادر می‌شود باید اجرا شود که متاسفانه این دو تالار پذیرایی به آن عمل نکردند و دستور پلمب آنها را صادر کردیم.

وی خاطرنشان کرد:برای خروج بندرگز از وضعیت قرمز در نظر داریم اماکن ورزشی شهرستان و دیگر اماکنی که موجب ایجاد تجمع می‌شوند را تعطیل کنیم.

وی یادآور شد:همه از جمله مسئولان، مردم و رسانه‌ها باید دست به دست هم دهیم تا با همکاری یکدیگر شهرستان بندرگز از وضعیت قرمز کرونا خارج شود.


http://www.caspiankhabar.com/90780



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96