اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان: ‌واحدهای مسکونی سیل‌زدگان را تا قبل از عید ‌تحویل می‌دهیم‌
استاندار گلستان گفت: از ۷ هزار و ۷۰۷ واحد مسکونی که در سیل امسال تخریب شده بود کار ساخت ۹۹ درصد این واحدها آغاز شده و ۷۹ درصد آنها نیز به مرحله سقف رسیده است.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان،  هادی حق شناس  شامگاه سه شنبه در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق  سیل ‌زده استان با بیان اینکه روند بازسازی این مناطق شتاب خوبی دارد و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر واحدهای مسکونی سیل‌زدگان را به آنان تحویل دهیم، اظهارداشت:از 7 هزار و 707 واحدمسکونی تخریبی در سیل امسال کار ساخت حدود 99 درصد این واحدها در استان آغاز شد.

وی افزود:تا کنون 79 درصد این واحدها به مرحله سقف رسیده و تلاش می‌کنیم قبل عید نوروز تعداد زیادی از واحدهای مسکونی را تحویل سیل‌زدگان دهیم.

 استاندار  گلستان بیان داشت:ساخت کمتر از 3 تا 4 درصد واحدهای مسکونی شاید باقی بماند که به مردم قول می‌دهیم این واحدها را هم تا اردیبهشت سال آینده تکمیل کنیم.

وی درباره جبران خسارت‌های بخش  کشاورزی  هم گفت:اختلافاتی که با پژوهشگاه فضایی درباره سطح خسارت دیده داشتیم رفع شده و در هفته‌های گذشته همه کشاورزان سیل‌زده استان مرحله اول کمک‌های بلاعوض را دریافت کردند.

حق‌شناس افزود:منتظر ابلاغ مرحله دوم کمک‌های بلاعوض از سوی دولت هستیم تا بین کشاورزان توزیع کنیم.ضمن اینکه تسهیلات ارزان قیمت نیز از سوی بانک‌ها به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شده است.

وی به شیوع بیماری ویروسی  کرونا  در برخی استان‌ها اشاره کرد و بیان داشت:این ویروس خطرناک‌تر از آنفلوآنزای H1N1 نیست با این حال نیاز است همه مردم مسائل  بهداشت ی را رعایت کنند.

استاندار گلستان از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و مانع انتشار فضای ناامیدی و ترس در جامعه شوند و اخبار را از منابع موثق دریافت کنند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9078



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96