اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کشف مواد مخدر در گلستان امسال ۳۵ درصد بیشتر شد
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت که از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۲۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال نشان‌دهنده افزایش ۳۵ درصدی است.

سرهنگ مجید زایری روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت:این کشفیات که ۵۶ درصد آن تریاک، ۴۰ درصد حشیش و بقیه سایر  مواد مخدر  بود با انجام هزار و ۵۲۷ عملیات پلیس به دست آمد.

وی ادامه داد:در این عملیات ها، ۹۹  قاچاق چی و ۹۰۷ خرده فروش دستگیر و ۲۷ دستگاه خودرو سبک و پنج دستگاه خودرو سنگین از قاچاقچیان توقیف شد.

سرهنگ زائری همچنین از کشف ۱۲۳ لیتر شربت متادون از قاچاقچیان در استان خبر داد.

به گفته وی مطابق گزارش  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان ۲۵ هزار معتاد از خدمات ۱۵۶ مرکز متادون درمانی این استان استفاده می کنند.
 

وی اضافه کرد:علاوه بر این ۴۲ کمپ ترک اعتیاد خصوصی با ظرفیت هزار و ۲۵۰ نفر زیر نظر  بهزیستی  گلستان فعالیت دارند.

وی سرمایه گذاری بیش از گذشته در حوزه آموزش و پیشگیری در میان اقشار جامعه، برپایی نمایشگاه دایمی آشنایی با آسیب مصرف مواد مخدر، شناسایی و دستگیری عناصر قاچاقچی، تشدید کنترل محورهای مواصلاتی، مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و تداوم آموزش پلیس موادمخدر را از برنامه های مهم و اولویت دار پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان برشمرد.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف، از شمال با کشور ترکمنستان، از غرب با مازندران، از شرق با خراسان شمالی و از جنوب با سمنان همسایه است.


http://www.caspiankhabar.com/90776



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96