اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد

گرگان وآق قلا در مرز قرمزشدن/۲۸۷بیمارکرونایی درگلستان بستری هستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در برهه ای از زمان تعداد بیماران بستری در استان به ۱۵۰ بیمار رسیده بود اما هم اکنون ۲۸۷ بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  عبدالرضا فاضل  ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با  کرونا ، اظهارکرد:در دو هفته اخیر ۴۶۹ نفر در گلستان به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده و وضعیت  بندرگز  قرمز است.

وی با بیان اینکه پیک بیماری در سه روز گذشته باعث شده هشت شهرستان سفید، زرد شوند، افزود:دو شهر  گرگان  و آق قلا در مرز قرمز شدن هستند لذا باید مانند اسفندماه تمام حساسیت ها برگردد.

فاضل ادامه داد:سایر شهرهای استان در وضعیت زرد قرار داشته و اگر مسائل  بهداشت ی را رعایت نکنند مانند پنج استان کشور در وضعیت قرمز قرار خواهیم گرفت.

وی بیان کرد:در برهه ای از زمان تعداد بیماران بستری در استان به ۱۵۰ بیمار رسید اما هم اکنون ۲۸۷ بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان گفت:روز گذشته(شنبه)پنج مورد مرگ ناشی از کرونا در استان اتفاق افتاده در حالی که میانگین مرگ ناشی از کرونا به یک یا دو عدد رسیده بود.

فاضل تصریح کرد:با توجه به افزایش شیوع کرونا، پیش بینی می شود تعداد مرگ و میرها در هفته های آینده بالاتر برود.

وی از مردم خواست تا موضوعات بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

فاضل گفت:مشاهدات نشان می دهد که مردم در بازار و خیابان ها کمتر از ماسک و دستکش استفاده می کنند و حساسیت ها کمتر شده لذا اگر می خواهیم دوباره محدودیت ها برنگردد باید مسائل بهداشتی را عایت کرد.


http://www.caspiankhabar.com/90773



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96