اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرعامل هلال احمر گلستان:

۸۸ داوطلب در انتخابات مجامع هلال احمر گلستان رقابت می کنند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از رقابت ۸۸ داوطلب در انتخابات مجامع هلال احمر استان خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، محمدعلی هروی، ظهر جمعه در حاشیه  انتخابات  مجامع  هلال احمر  اظهارکرد:صبح جمعه و همزمان با سراسر کشور پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در ۳۲ حوزه اخذ رأی در شهرستان های مختلف استان آغاز شد.

وی افزود:این دوره انتخابات در گلستان با مشارکت ۱۶ هزار و ۱۲۰ نفر از اعضای واجد شرایط این جمعیت در ۱۰ شهرستان که دارای شعب مستقل است، در حال برگزاری است.

هروی ادامه داد:از میان ۱۶ هزار عضو داوطلب واجد شرایط و مورد تأیید در سامانه جامع عضویت؛ ۱۰۴ نفر برای نامزدی انتخابات در گلستان ثبت نام کردند که به جهت اعلام قانون منع به کارگیری بازنشستگان؛ در نهایت ۸۸ نفر به عنوان نامزدهای پنجمین دوره انتخابات در گلستان مورد تأیید قرار گرفتند.

مدیر جمعیت هلال احمر گلستان گفت:انتخابات مجامع هلال احمر هر چهار سال یک بار برای انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی در جمعیت هلال احمر شهرستان ها برگزار می شود.

هروی با تاکید بر ضرورت حضور داوطلبان در انتخابات مجامع هلال احمر اظهار کرد:از تمامی اعضا و داوطلبان به عنوان سرمایه های عظیم اجتماعی هلال احمر می خواهیم که در روز انتخابات با حضور در شعب اخذ رای در انتخابات شرکت کرده و با گزینش افراد شایسته و توانمند در شوراهای اجرایی و بازرسی ایفاگر نقش خود در تصمیم گیری و تصمیم سازی های این جمعیت همانند سال های گذشته باشند.

وی اضافه کرد:برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تمهیدات لازم با هدف رعایت دقیق پروتکل های  بهداشتی  در شعب اخذ رای در نظر گرفته شده است.

هروی افزود:یکی از اصول بسیار مهم و مؤکد در فرایند برگزاری این انتخابات، رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دقیق مفاد پروتکل های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا است که در این راستا همه عوامل اجرایی به میزان کافی توجیه شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اعلام اینکه برای مکان هایی که به عنوان شعب اخذ آرا انتخاب شده اند هم استانداردهایی در جهت امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی لحاظ شده است، گفت:همه تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شده و مدیران شعب هلال احمر در شهرستان‌های مزبور شخصاً مسئول اجرای دقیق این تدابیر هستند و سلامتی اعضای مهربان، متعهد و نیک اندیش جمعیت هلال احمر بیشتر از هر دستاورد دیگری برای ما مهم است.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری و هوشمندانه همه واجدین شرایط در این انتخابات گفت:ماهیت رقابت در این انتخابات مبتنی برخدمت داوطلبانه و کمک به جمعیت هلال احمر برای کاهش آلام بشری و گسترش خدمات حمایتی و امدادی برای متأثرین از حوادث انسانی و بلایای طبیعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نماینده استاندار گلستان هم از پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر از روند اجرای این انتخابات بازدید کرد.

 عبدالرضا چراغعلی  گفت:نشاط و جنب و جوش در انتخابات مجامع هلال احمر نشان از مدنیت و مردمی بودن هلال احمر و تشکل های مردم نهاد دارد.

وی افزود:زمینه برای حضور پرشور همه ی اعضا و داوطلبان واجد شرایط شرکت در این انتخاب فراهم است.

چراغعلی بیان کرد:داوطلبان هلال احمر همواره جلوتر از مسئولان در حوادث حضور دارند، استان ما جزو استان های حادثه خیز است و این انتخابات در هلال احمر برای ما اهمیت دارد.


http://www.caspiankhabar.com/90759



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96