اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آخرین وضعیت کرونا در گلستان| ۸ شهرستان گلستان در وضعیت سفید/ وضعیت همچنان شکننده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۸ شهرستان استان گلستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و بقیه شهرستان ها در وضعیت زرد است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، عبدالرضا فاضل صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهارداشت:8 شهرستان استان  گلستان  از لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و بقیه شهرستان ها در وضعیت زرد است.

وی افزود:وضعیت همچنان شکننده است و ضروری است که مردم توصیه‌های کارشناسان بهداشت ی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان را به صورت کامل انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد:در حال حاضر در هیچ یک از شهرستان‌های استان وضعیت قرمز نداریم و خوشبختانه شهرستان‌های آزادشهر، آق‌قلا، کردکوی، کلاله، گالیکش، گمیشان، مراوه‌تپه و مینودشت در وضعیت سفید قرار دارند و وضعیت دیگر شهرستان‌های استان نیز زرد است.

وی با قدردانی از مردم استان گلستان و کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه از شهروندان گلستانی خواست همچنان فاصله اجتماعی در اماکن شلوغ و پرتردد را حفظ و حتما از ماسک استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد:با وجود افزایش مختصر شیوع کرونا در کشور، خوشبختانه وضعیت گلستان پایدار بوده و این پایداری مستلزم ادامه رعایت هوشمندانه توصیه‌های بهداشتی است.

فاضل افزود:از مردم خواهشمندیم در صورت رفتن به سفرهای ضروری در اقامتگاه‌های رسمی و دارای مجوز که چارچوب و ضوابط را رعایت می‌کنند اسکان پیدا کنند.

وی در پایان تاکید کرد که سلامت مردم از هر چیز دیگری برای ما مهم‌تر است و از آنها می‌خواهیم همچنان فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد شیوع دوباره ویروس کرونا نباشیم.


http://www.caspiankhabar.com/90744



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96