اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

راه آهن اینچه برون- شاهرود ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: ایجاد و راه اندازی راه آهن اینچه برون به شاهرود سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش  کاسپین خبر ، حسین محبوبی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای حمل و نقل استان، اظهارکرد:وضعیت اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی امسال خوب نیست بنابراین باید در جهت کاهش هزینه ها اقداماتی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بخش عمده تخصیص های امسال نقدی است، افزود:باید از این ظرفیت امسال حداکثر استفاده را انجام دهیم.

محبوبی بیان کرد:امسال ۱۰۹ میلیارد تومان برای تکمیل بزرگراه بجنورد-بهشهر در نظر گرفته شده که ۸۵ میلیارد تومان آن نقدی است.

وی به پروژه های در دست اجرای  راه و شهرسازی  اشاره کرد و گفت:احداث راه آهن  اینچه برون -آزادشهر- شاهرود ، تکمیل کمربندی گرگان، تملک محل استقرار رادار هواشناسی، ایجاد دوربرگردان های ایمن، تقویت اعتبار محور خوش ییلاق در دست انجام است.

طبق گفته مدیرکل راه و شهرسازی گلستان برای ایجاد راه آهن اینچه برون به شاهرود دو الی سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

محبوبی با تاکید بر اینکه باید اعتبارات  سیل  را تا آخر سال مالی جذب کنیم، اضافه کرد:با توجه به اخطارهای هواشناسی باید آمادگی مقابله با سیل را در تابستان داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به طرح ملی مسکن، بیان کرد:در گلستان ۱۰ هزار واحد در تعهد راه و شهرسازی است که ثبت نام مرحله اول انجام و در مرحله پایش اطلاعات ثبت نام کنندگان هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان سه بانده شدن محور کردکوی به بندرترکمن، تعریض محور بندرترکمن-گمیشان و بندرترکمن به آق قلا را از جمله اقدامات در دست راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد.


http://www.caspiankhabar.com/90742



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96