اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جزئیات برگزاری امتحانات نهایی دوازدهمی‌ها در گلستان زیر سایه کرونا
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: امتحانات نهایی ۲۵ هزار دانش آموز پایه دوازدهم استان از فردا (۱۷ خرداد) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان،گفت:امتحانات نهایی ۲۵ هزار دانش آموز پایه دوزدهم استان گلستان از فردا ۱۷ خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۶ تیر ادامه دارد


احسان گوهری راد افزود:بر اساس اعلام  دانشگاه علوم پزشکی  صندلی‌های امتحانی دانش آموزان با فاصله یک متر و ۸۰ سانتی متر از یکدیگر چیده شده است و به همین علت تعداد حوزه‌های امتحانی استان از ۸۶ حوزه به ۱۳۷ حوزه امتحانی افزایش یافته است تا از تراکم دانش آموزان در حوزه‌های امتحان کاسته شود.


گوهری راد ادامه داد:همه حوزه‌های امتحانی پیش از ورود دانش آموزان و هر روز بعد از برگزاری امتحان گند زدایی و ضدعفونی می‌شود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، ماسک و دستکش به اندازه کافی تهیه و در حوزه‌های امتحانی بین دانش آموزانی که ماسک و دستکش ندارند توزیع می‌شود.


احسان گوهری راد افزود:سال‌های گذشته امتحانات دانش آموزان همه رشته‌ها یکجا و در حداکثر ۲۰ روز برگزار می‌شد، اما امسال برای امتحانات رشته‌های تجربی و ریاضی در یک روز و رشته‌های انسانی و معارف و فنی روز دیگر برگزار می‌شود و امتحانات هم یک ماه تا ۱۶ تیر طول می‌کشد.


او گفت:گروه‌های نظارتی از دانشگاه علوم پزشکی هم در مدت برگزاری امتحانات، از حوزه‌های امتحانی سرکشی و بر رعایت مسائل  بهداشت ی نظارت می‌کنند.


او ادامه داد:دانش آموزان  مدارس  شبانه روزی هم در طول یک ماه برگزاری امتحانات نهایی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خوابگاه می‌مانند و پس از پایان امتحانات می‌توانند به خانه بازگردند.


http://www.caspiankhabar.com/90733



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96