اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کارشناس هواشناسی استان گلستان:

سامانه بارشی جدید پایان هفته وارد گلستان می شود
رحمان نیا گفت: از بعد از ظهر روز (پنجشنبه ۱ اسفند) پیش بینی می شود استان گلستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار کاسپین خبر از گرگان،«محمدرضا رحمان نیا»امروز(یکشنبه 27 بهمن)در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که بر اساس الگوهای هواشناسی پیش بینی می شد امروز نیز جو آرامی را در استان گلستان شاهد هستیم.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان ادامه داد:امروز در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای افزایش ابر را شاهد بودیم و گزارش هایی که به دست ما رسیده مبنی بر آسمان ابری تا قسمتی نیمه ابری است.

 

رحمان نیا بیان کرد:صبح امروز  کلاله  با منفی یک درجه سانتیگراد سردترین شهر استان گلستان گزارش شده است و کمیته دما در گرگان صفر درجه سانتیگراد بود.

 

وی با بیان اینکه امروز شاهد بارندگی در سطح استان گلستان نخواهیم بود، افزود:برای فردا بعد از ظهر انتظار داریم که سامانه ناپایداری استان گلستان را تحت تاثیر قرار دهد که پیامد آن افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان ابراز داشت:تا ظهر سه شنبه فعالیت این سامانه ناپایدار در استان ادامه خواهد داشت و بارش هایی را در سطح استان به شکل پراکنده شاهد خواهیم بود.

 

رحمان نیا تاکید کرد:برای سه شنبه بعد از ظهر این سامانه استان گلستان را ترک خواهد کرد و از بعد از ظهر روز پنجشنبه انتظار داریم که استان گلستان تحت تاثیر سامانه بارشی دیگری قرار گیرد که این مهم منجر به بارنگی های خوبی در سطح استان گلستان خواهد شد.

 

وی گفت:امروز پیش بینی می شود گنبدکاووس با 14 درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان و دمای بیشینه نیز در گرگان به 13 درجه سانتیگراد برسد./خبرگزاری شبستان


http://www.caspiankhabar.com/9042



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96