اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل اوقاف گلستان خبرداد

آزادی ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در گلستان به کمک واقفان و خیران
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از آزادی ۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به کمک واقفان و خیران در استان خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر ، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهارکرد:  سازمان اوقاف  و امور خیریه در رویکرد جدید خود، تقویت کارکردهای خیریه در امور اجتماعی با محوریت مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی(افق)آستان مقدس امامزادگان وبقاع متبرکه را دردستور کار قرار داده است.

وی افزود:در همین راستا سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب طرحی به جذب کمک های مردمی جهت آزادی  زندانیان  جرائم غیرعمد اقدام کرد.

سلیمانی فرد ادامه داد:در طرح کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد  استان  گلستان ۶ نفر به همت  خیران  و واقفان گلستانی آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی افزود:مبلغ ریالی کمک به آزادی زندانیان ۲۵۰ میلیون تومان بوده است که توسط واقفان و خیرین و اداره کل زندان های استان گلستان جمع آوری و اقدام شد.

سلیمانی فرد تصریح کرد:این طرح مرحله دوم آن است که در مرحله اول تعداد ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به برکت موقوفات و همت خیرین و اصحاب وقف آزاد شدند.

وی یادآور شد:مشارکت مؤسسات امور خیریه و رفع نیازهای منطقه‌ای نیازمندان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود آستان مقدس امامزادگان و ارائه خدمات معیشتی، تحصیل دانش آموزانی بی بضاعت، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست ازجمله دیگر برنامه‌های اجتماعی محور سازمان اوقاف و امور خیریه محسوب می‌شود که در مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی«افق» در آستان مقدس امامزادگان وبقاع متبرکه انجام می شود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9023



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96