اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس سازمان برنامه و بودجه:

دشمن «از نفت در برابر غذا» هم دریغ کرد/لشکر خدا پیروز است
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دشمن «از نفت در برابر غذا» هم دریغ کرد.

به گزارش  کاسپین خبر ، محمدباقر نوبخت، در جمع راهپیمایان  ۲۲ بهمن  در  گرگان  اظهارکرد: سال ها دشمنان برای نابودی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند و آخرین نماد را که شهید سلیمانی بود، ترور کردند.

نوبخت گفت:چرا دشمن مداوم در حال تلاش برای سرنگونی نظام است؟ امروز نفت ایران و نفت خاورمیانه مورد طمع آمریکا است.

وی بیان کرد:آمریکا بزرگترین تولید کننده نفت است پس چیزی فراتر از نفت هم مطرح است و آن چیره شدن بر منطقه است.

نوبخت با بیان این که شاه دست نشانده آمریکا بود، گفت:آمریکا امروز با نیروهای خود در منطقه حضور دارد و به منافع ملت ها چشم طمع دوخته است.

رئیس  سازمان برنامه و بودجه  اظهارکرد:در سال ۱۳۵۹ انقلاب به پیروزی رسید و دو جنگ جهانی به مدت ۱۰ سال به وقوع پیوست.

وی افزود:دو جریان کمونیست و لیبرال دموکراسی به راه افتادند و جنگ متفقین ایجاد شد و هرکدام نابودی یکدیگر را می خواستند.

نوبخت تصریح کرد:چیزی در جهان جز دو این تفکر برقرار نبود و در این شرایط روحانی جامع شرایط تفکر جدید را بر پایه اسلام ناب محمدی برقرار کرد.

وی با بیان این که این جریان در جهان بی سابقه بود، ادامه داد:همه تلاش کردند و متحد شدند این نظام و تفکر نظام را نابود کنند بنابراین هرجا قومیت در ایران بود، ورود کردند.

نوبخت گفت:آن ها ابتدا به کردستان، بلوچستان و خلق عرب در خوزستلان و سپس و سعی کردند در گلستان خلق ترکمن ایجاد کنند، اما موفق نبودند.

وی با بیان این که آن ها سپس ترور را شروع کردند و مغزهای ایران را مورد هدف قرار دادند، گفت:آن ها سپی تلاش کردند که زبان های انقلاب را قطع کنند و بعد از آن با ۱۲ لشکر مکانیزه به ما حمله کردند.

نوبخت ادامه داد:در این هنگام نیروهای سپاه، ارتش و نیروهای مسلح همگی به میدان آمدند و در برابر شیوخ عرب و منطقه و قدرت های بزرگ ایستادگی کردند

وی تأکید کرد:همه تلاش دشمن این بود که انقلاب را ساقط کند و نشد و بعد از آن تلاش کردند با محاصره  اقتصادی  مردم را ناراضی کنند.

نوبخت با بیان این که آخرین تحریم توسط آمریکا در حال انجام است، گفت:آن ها تحریمی را شروع کردند که از تحریم نفت در برابر غذا هم سخت تر است.

وی گفت: دشمنان از مردم کینه دارند و تلاش کنند به ما اجازه ندهند که یک قطره نفت بفروشیم.

نوبخت تصریح کرد:آن ها تصور می کنند که ما نمی توانیم امورات خود را اداره کنیم اما با وجود این همه تحریم های ظالمانه ما هجدهمین اقتصاد جهان هستیم و طبق بررسی های جهانی امسال از رکورد اقتصادی خارج می شویم و این امر جز با درایت رهبری میسر نشده است.

وی با اشاره به جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان، گفت که امروز ایران در فضا حضور دارد و از جمله کشورهایی هستیم که به دستاوردهای انرژی اتمی دست یافته ایم.

نوبخت بیان کرد:همه مسلمانان چه در داخل و چه در خارج از ترور سردار سلیمانی ناراحت شدند و فقط اسلام است که می تواند چنین انسانی را تربیت کند.

معاون رئیس جمهوری عنوان کرد:طبق آموزه های وحیانی لشکر خدا پیروز است و انقلاب اسلامی ۴۱ سال است که در جهان می درخشد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9010



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96