اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دعوت از مردم گلستان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت و اظهار کردند: انقلاب شکوهمند اسلامی به پشتوانه مردان و زنان همیشه در صحنه و غیرتمند خود توانسته است ۴۱ بهار آزادی را تجربه کند و راه خود را با صلابت ادامه دهد.

متن کامل پیام آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و هادی حق شناس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی به پشتوانه مردان و زنان همیشه در صحنه و غیرتمند خود توانسته است ۴۱ بهار آزادی را تجربه کند و راه خود را با صلابت، امید و آینده ای روشن ادامه دهد.

دهه مبارک فجر نمونه بازر تبعیت از ولایت در مسیر دستیابی به اهداف والای دینی و انسانی است و زعامت حضرت امام خمینی«رضوان الله تعالی علیه»و همراهی بی دریغ مردم، انقلاب اسلامی را در سطح بین المللی به الگو و مدلی آزادیخواهانه تبدیل کرد.

اینک در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و اربعین سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور بی بدیل مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن می تواند همچون گذشته برهم زننده معادلات استکبار جهانی بویژه امریکا و اسرائیل جنایکاری باشد که امروز با طرح کذایی معادله قرن قصد تشنج افزایی در منطقه را دارند.

اینجانبان ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان گلگون کفن خصوصاً سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ترور مزدورانه ایشان نشان دهنده اوج درماندگی جبهه باطل و کفر بود، از عموم مردم ولایتمدار و قدر شناس استان دعوت می نماییم تا با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی، حضرت امام خمینی«رضوان الله تعالی علیه»و مقام معظم رهبری«مدظله العالی»تجدید پیمان نمایند تا این انقلاب همچون همیشه مسیر پیشرفت و توسعه را بپیماید.

سید کاظم نورمفیدی

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

هادی حق شناس

 استاندار گلستان/ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/9008



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96