اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور؛

عملیات اجرایی ساخت مجموعه تفریحی شهربازی مدرن گرگان آغاز شد
با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، عملیات اجرایی ساخت مجموعه تفریحی شهربازی مدرن گرگان آغاز شد.

به گزارش  کاسپین خبر ، بعدازظهر جمعه در مراسمی با حضور، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور،  هادی حق شناس   استاندار  گلستان، شهردار، اعضای شورای شهر  گرگان  و جمعی از مدیران گلستانی، عملیات اجرایی ساخت شهر بازی مدرن گرگان در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در منطقه هزار پیچ آغاز شد.

احداث این مجموعه تفریحی ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت که ۲۰۰ میلیارد آن توسط  شهرداری  و ۲۵۰ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی تامین می‌شود.

مجموعه  شهربازی  مسقف به مساحت ۶ هزار مترمربع، شهر بازی روباز به مساحت ۶۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع، سایت سورتمه سواری، مجموعه های اقامتی هتل و رستوران بازارچه صنایع دستی و مراکز فرهنگی و مسجد از بخش های مختلف این مجموعه تفریحی عنوان شده است.

پیش بینی می‌شود فاز اول این پروژه تا پایان سال ۹۹ و فاز دوم آن در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در این مراسم تاکید کرد:گلستان یک منطقه توریستی زیبا و دارای جاذبه  گردشگری  است که این نوع فعالیت ها در کنار مردم استان به جذب توریست کمک کرده و باعث آبادی و توسعه می شود.

محمود واعظی خاطرنشان کرد:اگر می‌خواهیم در جامعه آرامش حاکم باشد و مردم از آرامش روحی برخوردار باشند باید به تفریح و اوقات فراغت آنان توجه کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد:احداث پروژه‌هایی از این دست که در پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و آرامش روحی آنها نقش ایفا می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین می‌تواند موجب رونق گردشگری منطقه شود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9004



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96