اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رییس دفتر رییس جمهور:

ترامپ جز تحریم ما کار دیگری ندارد/ وحدت مردم منجر به بی اثری تحریم‌ها و ناامیدی دشمنان می‌شود
واعظی در گرگان گفت: ٤٠٠نفر در خزانه داری آمریکا مامور سنگ اندازی به ما هستند، انگار ترامپ جز تحریم ما کار دیگری ندارد.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان، محمود واعظی رییس دفتر رییس جهمور امشب در جلسه شورای اداری  استان  گلستان و مراسم متمرکز بهره برداری از طرح های دهه مبارک فجر در این استان گفت:در حال حاضر ٤٠٠نفر تنها در خزانه داری آمریکا مامور رصد ما در ارتباطات  اقتصادی  و بانکی با کشور‌های دیگر برای سنگ اندازی هستند و انگار رییس جمهور این کشور کار دیگری جز  تحریم  ایران ندارد.
او افزود:امروز آمریکا با پیشنهادات مذاکره بدون پیش شرط دارد میفهمد که در اعمال تحریم‌ها باید تجدید نظر کنند.
محمود واعظی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:حضور مردم در راهپمایی ٢٢بهمن و  انتخابات  دوستان انقلاب را در دنیا خوشحال و دشمنان را ناراحت می‌کندو حضور باشکوه مردم پاسخ سختی است به ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و این وحدت مردم در حضور منجر به بی اثری تحریم‌ها و ناامیدی بیشتر دشمنان می‌شود.

بهره برداری طرح‌های دهه فجر با حضور رییس دفتر رییس جمهور

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان هم در این جلسه گفت:انقلاب ما به هیچ کس و هیچ چیزی وابسته نبود چرا که انقلاب ما ریشه در آیات الهی و فرهنگ اسلامی دارد.
او با اشاره به دو سفر رییس جمهور طی ٦سال گذشته و وعده‌های داده شده خواستار اجرای طرح گردشگری آشوراده با ملاحظات زیست محیطی و علاج بخشی خلیج گرگان و تسریع در اجرای طرح زهکشی ٢٨٠هزار هکتاری زمین‌های کشاورزی و توسعه ریلی در گلستان شد.
با حضور آقای واعظی عملیات اجرایی دوهزار و ٥٣٢طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با هزینه دوهزار و ۹۰۰ میلیارد تومان انجام شد./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8996



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96