اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری اعضای باند سرقت خودرو با 29 فقره سرقت در گرگان
فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در گرگان خبر داد و گفت: این افراد تاکنون به 29 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

روح‌الامین قاسمی در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  در  گرگان  اظهار کرد:از یک ماه گذشته گزارش‌های متعددی در خصوص  سرقت  خودرو بخصوص خودروی پراید در سطح شهر گرگان به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد:در همین راستا کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تشکیل تیم ویژه، بررسی‌های تخصصی و پلیسی را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد:پس از اقدامات تحقیقاتی و پلیسی، شب گذشته ماموران موفق شدند اعضای این باند چهار نفره را در یک اقدام موفق دستگیر کنند که از سارقان دو خودروی سرقتی نیز کشف شد.

قاسمی بیان کرد:تاکنون متهمان که دارای سوابق کیفری هم هستند به 29 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند و تحقیقات برای کشف اموال سرقتی و اعتراف در خصوص سرقت‌های احتمالی بیشتر اعضای این باند ادامه دارد.

وی گفت:افرادی که در بازه زمانی یک ماه تا 40 روز گذشته خودرویشان به سرقت رفته می‌توانند با مراجعه به دادسرای مرکز استان شکایت خود را مطرح و برای پیگیری پرونده به پلیس آگاهی گلستان مراجعه کنند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8992



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96