اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بهره‌برداری از ۱۷۷ طرح عمرانی و اقتصادی مینودشت آغاز شد
همزمان با چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری متمرکز از ۱۷۷ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان مینودشت واقع در شرق استان گلستان با هزینه ۵۰۵ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۱۲۰ نفر آغاز شد.

به گزارش  کاسپین خبر ، درمراسم افتتاح این تعداد طرح  عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزای  مینودشت  که روز سه‌شنبه با حضور معاون امور اقتصادی استاندار گلستان و برخی مدیران کل استان برگزار شد، فرماندار مینودشت گفت:پروژه‌های افتتاحی این شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، آب، برق، مخابرات، گردشگری، راه و شهرسازی، عمران روستایی و شهری، نوسازی مدارس، تعاون و منابع طبیعی و آبخیزداری می‌باشد.

سیدرضا طباطبایی افزود:علاوه بر پروژه‌های افتتاحی مینودشت در  دهه فجر ، عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمرانی دیگر با هزینه پیش‌بینی شده ۱۴۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال که اعتبارات آن نیز مشخص و ابلاغ شده، آغاز می‌شود.

وی با تبریک آغاز دهه فجر چهل یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد:افتتاح و آغاز عملیات اجرایی مجموع ۱۸۹ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار کل ۶۴۵ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال در مینودشت و هزاران طرح دیگر در سایر شهرهای ایران اسلامی و نیز و استان گلستان با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی کشور به واسطه تحریم‌های ظالمانه دشمنان و مانع تراشی‌های آنان، مایه افتخار است.

طباطبایی گفت:با این حال هنوز برخی طرح‌های عمرانی و خدماتی مینودشت از جمله اجرای فیبر نوری بخش کوهسارات و دهستان و شهر"دوزین"باهزینه ۳۰ میلیارد ریال و فعال شدن مجدد برخی واحدهای تولیدی این شهرستان در فهرست طرح‌های دهه فجر امسال نیامده است.

وی با قدردانی از تلاش مدیران مینودشت، حمایت‌های مدیران استانی در انجام طرح‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای دهه فجر و همچنین اقدامات بسیار خوب برای جبران خسارت‌های سیل و رانش زمین در برخی مناطق این شهرستان، گفت:با این وجود، هنوز مینودشت با برخی کمبودها و کاستی‌های زیرساختی مواجه است و نیاز به حمایت بیشتر مدیران استانی و کشوری دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مینودشت و دبیر ستاد دهه فجر این شهرستان نیز دراین مراسم با تبریک دهه پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت:پیروزی انقلاب به خواست مردم ایران برای تشکیل حکومت اسلامی و در سایه وحدت کلمه همه گروه‌های مردم و نیز رهبری امام راحل محقق شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدخلیل صفی‌الحسینی افزود:امروز انقلاب اسلامی ما چهل و یکمین سال پیروزی خود را درسایه رهبری امام راحل و جانشین خلف ایشان و به پشتوانه مردم خود، جشن می‌گیرد و بدون تردید اقتدار، امنیت و آرامش امروز کشور ما مرهون خون شهیدان است.

وی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن و  انتخابات  دوم اسفند امسال اضافه کرد که این دو رخداد مهم، دو آزمون بزرگ برای ملت ایران است که حضور پرشور و گسترده در آن و انتخاب کاندیدای اصلح، تلاش و تبلیغات دشمنان انقلاب برای ناامیدی ملت و حضور شدن کمرنگ آنها در صحنه را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام صفی‌الحسینی تصریح کرد:بدون تردید مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی، علاقه‌مند به اسلام، انقلاب، رهبری و کشور هستند و با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند، یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

به گزارش کاسپین خبر، در پایان این مراسم که در دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت برگزار شد، به صورت نمادین بوستان خانواده این شهر به مساحت یک هکتار و یک باب گلخانه تولید صیفی‌جات این شهرستان به مساحت ۶ هزار مترمربع افتتاح شد.

شهرستان مینودشت افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد و در شرق استان گلستان واقع است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8983



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96