اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز دهه فجر با پیام «انقلاب، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» در گلستان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از آغاز برنامه‌های دهه فجر با پیام محوری «انقلاب، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» در این استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی صبح امروز در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره)به میهن اسلامی در فرودگاه بین‌المللی گرگان اظهار کرد:برنامه‌های  دهه فجر  با محور«انقلاب، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت»در استان گلستان آغاز شد.

وی با اشاره به تشکیل 24 کارگروه برای باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر در استان گلستان تصریح کرد:برنامه‌های مختلف و متنوعی در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به مناست دهه فجر تدارک دیده شده است.

رئیس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  استان گلستان با بیان اینکه رسانه‌ها موذن انقلاب اسلامی هستند از فعالان رسانه خواست تا در حد توان برای نظام و انقلاب اسلامی ظرفیت‌سازی کنند و در این مسیر غفلت و کوتاهی نداشته باشند.

احمدی با اشاره به اینکه امیدآفرینی در جامعه موجب پویایی خواهد شد، ابراز کرد:رسانه‌ها لازم است خدمات نظام را به مردم مخابره کنند تا جامعه بداند همه تلاش‌ها برای ایجاد رفاه عمومی است.

وی از پیش‌بینی و تدارک حدود 6 هزار برنامه به مناست دهه فجر در استان گلستان خبر داد و گفت:در 14 شهرستان برنامه‌های خوبی برای رساندن پیام انقلاب به جامعه پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت سردار رشید اسلام شهید محور مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده شده است، افزود:همه وظیفه داریم برای ترویج مکتب این سردار بزرگ تلاش کنیم.

احمدی گفت:یوم الله 12 بهمن با عنوان«ولایتمداری، انقلابی‌گری و پیوند ناگسستنی امت و امام»نامگذاری شده است که همه باید در اطاعت از ولایت گام برداریم تا توطئه‌های دشمن خنثی شود.

وی در خصوص اهمیت  انتخابات  بیان کرد:با توجه به اهمیت انتخابات لازم است که مردم با آگاهی و دقت بیشتری افراد کارآمد را انتخاب کنند تا مشکلات جامعه برطرف شود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8965



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96