اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



راه مذاکره با آمریکا برای همیشه بسته شود/ تقارن زیبای 22 بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی
تقارن چهلمین روز از شهادت پرافتخار «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و همرزمانش با راهپیمایی بزرگ 22 بهمن گره خورده است مردم غیور و انقلابی شهرستان گرگان همصدا با ملت ایران در سراسر کشور در این روز بزرگ، قیامتی عظیم را برپا خواهند کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گرگان ، مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان گرگان یکبار دیگر حضور حماسی و انقلابی دیگری را بر تاریخ انقلاب حک خواهند کرد اما راهپیمایی 22 بهمن امسال با سالهای دیگر کمی متفاوت است اینبار در جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرافراز جبهه مقاومت را در پیش‌رو داریم.

مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان گرگان همصدا با ملت ایران در روز 22 بهمن حماسه‌ای سترگ را رقم خواهند زد و در این روز ملت ایران پاسخ حامیان مذاکره با آمریکا را خواهند داد.

*مردم ایران در روز یوم‌الله 22 بهمن پاسخ قاطع و کوبنده‌ای را به استکبار خواهند داد/جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند

متاسفانه عده‌ای هنوز دلشان برای مذاکره کردن با رژیم تروریست آمریکا تنگ شده است البته مردم ایران عزیز در روز یوم‌الله 22 بهمن امسال که مصادف شده است با چهلمین روز از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پاسخ قاطع و کوبنده‌ای را خواهند داد کسانی که مدام حرف از مذاکره با آمریکا و سران استکبار را می‌زنند در روز 22 بهمن جواب ملت ایران را خواهند شنید.

هنوز چند هفته از ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش که به صورت ناجوانمردانه به دست دولت تروریست آمریکا به شهادت رسیدند نگذشته است که وزیرامور خارجه کشورمان خطاب به آمریکا گفته است«اگر آمریکا گذشته‌اش را اصلاح کند راه برای مذاکره با آنها باز است».

این درحالی است که مقام معظم رهبری در خطبه‌های آتشین خود در روز جمعه فرموده بودند«جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند»این یعنی گفت و گو کردن با کسانی که ناجوانمردانه یکی از فرماندهان ارشد انقلاب اسلامی را ترور کرده است خطای بزرگی است و در حقیقت مذاکره کردن با آمریکا، خیانت به مردم و خون مطهر شهدای مقاومت است رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)نیز بارها و بارها فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است، نمی‌شود که امام و انقلاب را قبول داشته باشیم اما خلاف سخنان آنها عمل کنیم.

*روحیه ضداستکباری ملت ایران در 22 بهمن‌ماه به رخ جهانیان کشیده خواهد شد

دشمن بداند ملت ایران با پشتوانه مقام معظم رهبری از تمام گردنه‌های سخت روزگار عبور کرده است این همه تحریم، تهدید، فشارهای حداکثری اقتصادی بر معیشت مردم، به حول و قوه الهی هیچکدام از این ترفندهای دشمن نتوانست اقتدار و عزت ملت ایران را بشکند دشمنان با ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی خواستند محور مقاومت از هم بپاشد اما نفهمیدند که این کار باعث همبستگی و اتحاد بیشتر بین مسلمانان جهان خواهد شد.

هنوز یادمان نرفته است که دولت استکبار آمریکا در سال گذشته گفته بود«ایران جشن چهل‌سالگی انقلاب را به خود نخواهد دید»اما مشاهده کردید که مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی چه جشن باشکوهی را برگزار کردند به گونه‌ای که چشم همه دشمنان و جهانخواران دنیا مات و مبهوت مانده بود.

اکنون چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را درپیش‌رو داریم و این روز بزرگ با چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهندس و یارانشان متقارن شده است قطعا حضور ملت شریف ایران در این روز، حماسی‌تر و دیدنی‌تر خواهد بود.

روحیه ضداستکباری ملت ایران در روز 22 بهمن‌ماه امسال به رخ جهانیان کشیده خواهد شد دشمن بداند ملت ایران همواره پشت ولایت‌فقیه ایستاده است تا احدی چشم طمع به کشور ایران را نداشته باشد«تاریخ هرگز نخواهد خواند، سید علی خامنه‌ای تنها ماند».

*«حاج قاسم»چقدر نبودنت در راهپیمایی 22 بهمن امسال احساس خواهد شد

سردار سرافراز اسلام«حاج قاسم سلیمانی»چقدر نبودنت در راهپیمایی 22 بهمن امسال احساس خواهد شد هر قدم از گام‌هایی که برمی‌داشتی مشتی محکم بر دهان استکبار بود اما در روز 22 بهمن تاریخی دیگر را ورق خواهیم زد ملت انقلابی و شهیدپرور شهرستان گرگان همصدا با ملت عزیز ایران قیامتی عظیم را در روز 22 بهمن برپا خواهند کرد و رعب و وحشت را در دلهای آمریکای تروریست و همپیمانشان عجین خواهیم کرد فقط ببین و نظاره کن که چگونه سلیمانی‌ها برایت به پا می‌خیزند.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، مراسم چهلمین روز از«سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»بعد از 40 سال مجاهدت در راه خدا در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8952



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96