اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بزرگترین نمایشگاه لوازم خانگی شمال کشور در گلستان آغاز به کار کرد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان گفت: هجدهمین دوره نمایشگاه لوازم خانگی گلستان که یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای تخصصی شمال کشور است، از روز گذشته در استان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، مهرداد یزدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:در این دوره 30 برند تخصصی در قالب کالاهای تخصصی  لوازم خانگی  حضور دارند که تعداد این شرکت‌ها نسبت به سال گذشته رشدی 100 درصدی پیدا کرده است.

وی گفت:هجدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، لوستر و فرش ماشینی استان در فضایی به مساحت 6 هزار مترمربع و با حضور 50 تولید کننده و نمایندگان فروش از 8 استان کشور از جمله گلستان، تهران، مازندران، خراسان، زنجان، آذربایجان شرقی، اصفهان و گیلان در حال برگزاری است.

یزدی خاطرنشان کرد:این نمایشگاه مهمترین رویداد تخصصی شمال کشور است که به معرفی محصولات جدید، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی تولید کنندگان داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فن‌آوری‌های تخصصی ارائه شده از سوی مشارکت کنندگان، فراهم کردن فرصت انعقاد قراردادهای کاری، پیشرفت و توسعه فعالیت‌های اقتصادی شرکت کنندگان، یافتن نمایندگان فعال شناخت نیازهای مشتری، ارزیابی نحوه افزایش توان صنایع لوازم خانگی می‌پردازد.

وی ادامه داد:هجدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، لوستر و فرش ماشینی گلستان از روز گذشته 7 بهمن ماه در استان برپا شده و تا 11 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان دایر است.

یزدی گفت:علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 17 تا 22 هر روز از این نمایشگاه و آخرین تولیدات لوازم خانگی بازدید کنند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8949



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96