اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۶ سارق با ۲۱ فقره سرقت در آزادشهر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی آزادشهر در شرق استان گلستان از دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در این شهرستان و اعتراف آنها به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

سیدداوود حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کاسپبن خبر اظهار داشت:بر اساس گزارشات اخیر شهروندان مبنی بر انجام انواع  سرقت ،  نیروی انتظامی  برای دستگیری سارق یا سارقان تحقیقات و گشت‌های فشرده ای را در راستای افزایش ضریب احساس امنیت و به منظور شناسایی و برخورد با متهمان و سارقان سابقه‌دار برنامه‌ریزی کرد.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود:با تحقیقات پلیسی و کشف محل اختفای ۶ سارق سابقه‌دار و پس از هماهنگی‌های قضایی دستگیری آنها در عملیات های جداگانه یک هفته اخیر با موفقیت انجام شد.

وی بیان کرد:متهمان با انتقال به یگان انتظامی و در تحقیقات تخصصی، هنگام مواجهه با مدارک و شواهد، به ۲۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند که پس از بازسازی تمامی صحنه‌های سرقت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ حسینی به شهروندان توصیه کرد:با ارتقای سیستم‌های ایمنی و تجهیز خودرو و اجتناب از نگهداری انواع اشیای قیمتی و وجه نقد که می‌تواند موجب تحریک سارقان شود از بروز سرقت اموال خود جلوگیری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8944



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96