اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رزمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت در گلستان آغاز شد
رزمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در استان گلستان آغاز شد.

به گزارش  کاسپین خبر  از  بندرترکمن ، صبح امروز رزمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت با مشارکت گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر و با حضور فرمانده  سپاه  نینوای استان گلستان آغاز شد.

این رزمایش به مناسبت چهل سالگی شجره طیبه  بسیج  و در راستای برنامه های سالانه گردان های بسیج جهت حفظ آمادگی و اقتدار و امید آفرینی در جامعه با حضور 55 گردان در روزهای 3 و 4 بهمن ماه امسال در سراسر استان گلستان برگزار می‌شود.

در مدت برگزاری این رزمایش خدماتی از جمله توزیع تعداد یکهزار و 100 سبد معیشتی خانوار به ارزش 165 میلیون تومان، بکارگیری 3 هزار و 298 بسیجی و گروه‌های جهادی برای خدمات رسانی، اعزام 14 تیم پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان، اعزام 6 تیم دامپزشکی و پخش دارو به همراه تیم‌های پزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان به مردم ارائه خواهدشد.

همچنین در قالب این رزمایش 150 پروژه  عمرانی  کوچک و متوسط در عرصه‌های ساخت و تعمیر منازل، مساجد، سرویس‌های بهداشتی و حمام، ساخت خانه عالم، برگزاری مسابقات ورزشی توسط گروه‌های جهادی، راه‌اندازی اورژانس اجتماعی و ارائه خدمات اجتماعی در مناطق هدف، تامین و تحویل مصالح ساختمانی برای 25 پروژه عمرانی کوچک در مناطق محروم استان انجام می‌شود.

هدف از برگزاری این رزمایش تقویت سازمان رزم بسیج مستضعفین و بکارگیری توان بسیجیان در حوادث غیرمترقبه و سایر امور مردم‌یاری است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8920



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96