اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۸۹ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری ۳۰۰۰ میلیاردتومان در گلستان ساخته می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: ۸۹ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری حدود ۳ هزار میلیارد تومان در استان در حال اجرا است.

احمد تجری در گفت‎‌وگو با خبرنگار کاسپین خبر در  گرگان  اظهارداشت:89 طرح  گردشگری  با سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد تومان در حال ساخت است.

وی گفت:این پروژه‌های شامل 2 هزار و 457 اتاق و 5 هزار و 602 تخت اقامتی است که با ساخت و تکمیل آنها برای 5 هزار نفر در استان شغل ایجاد می‌شود.

مدیرکل  میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به روند ساخت هتل پارتیا(قصر سفید گلستان)بیان داشت:این پروژه در دو فاز در حال اجرا است و حجم سرمایه‌گذاری آن بالغ بر 350 میلیاردتومان پیش‌بینی شده است.

وی گفت:در این پروژه تا کنون 44 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و برای 17 میلیارد تومان دیگر نیز در مرحله عقد قرارداد با بانک قرار دارد.

به گفته تجری این پروژه گردشگری برای تکمیل به 30 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد و در حال حاضر نیز پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 75 درصد است.

وی یکی دیگر از پروژه‌های زیرساختی در استان را ساخت هتل 4 ستاره دلتا گرگان عنوان کرد و گفت:حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه 100 میلیارد تومان بوده و به 60 میلیارد تومان تسهیلات نیز نیاز دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود:این پروژه 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای 120 نفر به طور مستقیم  اشتغالزایی  خواهد کرد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8906



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96