اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



لیگ برتر والییال؛

پیروزی قاطع تیم والیبال شهرداری گنبد در برابر پیام خراسان
تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در بازی هفته ششم ( معوقه از دور رفت ) مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، میهمان خود تیم پیام خراسان را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست داد.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر ، تیم  والیبال   شهرداری   گنبد کاووس عصر یکشنبه در سالن المپیک این شهر پذیرای پیام خراسان بود و در گیم اول بازی، با دفاع روی تور مناسب و ضربات سرعتی توانست برتری خود را بر میهمان دیکته کرده و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی برسد.

در گیم دوم بازی هرچند تیم شهرداری گنبد بازی را خوب شروع کرد اما پیام خراسان رفته رفته سوار بر بازی شد و توانست فاصله‌ای ۵ امتیازی را نیز با حریف رقم زند ولی بازیکنان شهرداری که بشدت از سوی تماشاگران خود تشویق می شدند، توانستند با رفع اشتباهات، عقب افتادگی در کسب امتیازات را جبران کرده و در نهایت با عدم تمرکز بازیکنان میهمان، با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ گیم دوم را نیز به نفع خود به پایان رساندند.

تیم شهرداری گنبد در وقت سوم و از ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و با ارائه یک بازی حساب شده که موجی از خوشحالی را در بین تماشاگران ایجاد کرده بود توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را مغلوب کند و در نهایت ۳ بر ۰ به یک پیروزی قاطع برسد.

در گیم سوم، بین بازیکنان میزبان و تیم پیام خراسان که فشار زیادی را به دلیل عقب افتادن در کسب امتیاز و البته تشویق تماشاگران متحمل بودند، تنشی ایجاد شد که با ورود کادر فنی دو تیم و نیز دریافت کارت زرد از سوی بازیکن تیم میهمان،خاتمه یافت.

در این دیدار محمدرضا درفش کاویان و حامد آقابراری به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند و مسعود یزدان‌پناه و اسماعیل صباغ به عنوان ناظران فدراسیون حضور داشتند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8905



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96