اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

موشک باران پایگاه آمریکا حرکت ارزشمندی بود/انتقام ادامه دارد
امام جمعه گرگان انتقام سپاه و موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکا در خاک عراق را حرکتی عظیم و ارزشمند و نشانه اقتدار ایران دانست.

به گزارش  کاسپین خبر ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی  سیاسی  نماز جمعه  گرگان  اظهارکرد:جنایت مذبوحانه آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی انتقام های سختی برای دولت آمریکا و ترامپ قمارباز به دنبال خواهد داشت.

وی افزود:انتقام نهایی این حرکت بزدلانه آمریکا خروج قطعی آنها از منطقه است که با همراهی ملت های، یمن فلسطین، ترکیه، عراق، لبنان و غیره بزودی محقق خواهد شد و علیرغم تمام هزینه های مالی و تسلیحاتی آمریکایی ها، آن ها باید منطقه غرب آسیا را ترک کند.

نورمفیدی با بیان این که رژیم آمریکا وارد هر سرزمین شده است ویرانی به ارمغان آورده است، گفت:‌دولت آمریکا برای شهادت سپهبد سلیمانی انتقام و تاوان متعددی داده است و همچنان این تاوان دهی برای دولت آمریکا ادامه دارد.

وی بیان کرد:همراهی همه مردم از قشر و جناح سیاسی از طبقه اقتصادی و اجتماعی مختلف در تشیع جنازه سردار سلیمانی نشان داد که تمام سرمایه گذاری های آمریکا برای ایجاد شکاف بین نظام و مردم نقش برآب شده است.

نورمفیدی تصریح کرد:مردم محکم تر از همیشه همراه نظام هستند و تلاش های آمریکا و هم پیمانان منطقه اش باطل شد.

وی ادامه داد:‌مصوبه مجلس عراق مبنی بر خروج نیروهای  نظامی  آمریکا از این کشور هم یک تاوان و انتقامی بود که ترامپ متحمل شد و باید بر اساس مصوبه مجلس قانونی عراق این کشور را ترک کنند.

نورمفیدی با اشاره به موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکا توسط ایران اظهارکرد:‌این حرکت بزرگ و عظیمی بود در طول ۸۰ سال اخیر هیچ قدرت نظامی جرات نداشته است به مناطق و پایگاه های نظامی آمریکا حمله کند اما انتقام سخت سپاه سبب شد تا حتی خیال مقابله به مثل هم در سرشان نباشد.

وی ضمن تشکر از این اقدام نظامی ایران گفت که این سیلی بزرگ نشان دهنده عظمت و اقتدار نیرو های مسلح ما بود.

نورمفیدی همچنین گریزی به شخصیت بین المللی حاج قاسم در بین کشورهای جبهه مقاومت زد و گفت:بیشتر مجاهدان و فرماندهان کشورهای منطقه مانند احمد شاه مسعود افغان، حاج قاسم سلیمانی را به عنوان الگوی فرماندهان جهاد منطقه می دانستند که در تدبیر و امور نظامی خبره و توانمندی بی نظیری داشت.

امام جمعه گرگان با اشاره به حوادثی همچون سقوط هواپیمای مسافربری بویینگ، گفت:برخی از کشورهای هم پیمان آمریکا در پی حاشیه سازی هستند که کارشان به سرانجامی نخواهد رسید.

وی همچنین جان باختن حدود ۲۰ نفر از مسافران گلستانی اتوبوس تهران به کلاله را به خانواه های عزادار تسلیت و خواستار پیگیری حال مصدومان حادثه از سوی مسئولان استان شد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8863



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96