اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ضرب و جرح معاون مدرسه‌ از سوی اولیای دانش‌آموز
صبح روز گذشته والدین یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای روستایی در شهرستان آق‌قلا با معاون مدرسه درگیر شده و او را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

محمد حبیبی، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  در گرگان با تأیید این خبر به اصل ماجرا اشاره کرد و اظهارداشت:در روزهای قبل دو دانش‌آموز در محیط مدرسه با هم درگیر می‌شوند که معاون مدرسه هم برای اینکه این موضوع ادامه‌دار نباشد، هر دو دانش‌آموز را به دفتر فراخواند و تذکراتی به آنان داد.

وی افزود:اولیای یکی از این دانش‌آموزان براساس تصورات اشتباهی که داشت نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان داد.آنان به شورای محل مراجعه کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

حبیبی گفت:به رغم قول شورای روستا برای پادرمیانی در این مسئله، متأسفانه صبح روز گذشته مادر این دانش‌آموز در مقابل درب مدرسه شروع به جاروجنجال و سنگ‌پرانی به سمت خودروی معاون مدرسه کرد که خسارت‌هایی هم به خودرو وارد شد.

وی بیان داشت:در حین سنگ‌پرانی ممکن است سنگی هم به سر همکاری خورده و جراحتی ایجاد شده باشد.با این حال موضوع از سوی پلیس و حراست آموزش و پرورش استان در حال پیگیری و رسیدگی است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8823



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96