اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



صدر جدول لیگ‌های برتر بسکتبال در تسخیر گرگانی‌ها
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی برابر تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس به صدر جدول لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گرگان ، تیم  بسکتبال   شهرداری  گرگان از هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در سالن امام خمینی(ره)مجموعه  ورزشی  آزادی گرگان به مصاف تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس رفت.

شهرداری گرگان موفق شد در این دیدار همنام جنوبی خود را با نتیجه 85 بر 76 شکست دهد و با این پیروزی و شکست تیم بسکتبال مهرام تهران برابر ذوب آهن اصفهان، گرگان به صدر جدول لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

شهرداری گرگان در روزی که«پری پتی»را به زمین نفرستاد،«امیر صدیقی»به دلیل فوت دایی خود در وضعیت روحی مناسبی قرار نداشت،«رایان ریچارد»در نخستین حضورش در این فصل برای گرگان عملکرد خوبی را از خود نشان نداد و تقریبا پراشتباه نسبت به بازی‌های گذشته خود ظاهر شد موفق شد پیروزی از زمین خارج شود.

شهرداری گرگان کوارتر اول تا سوم را به ترتیب با نتیجه 25 بر 13، 36 بر 33 و 58 بر 51 به سود خود به پایان برساند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته پانزدهم در تهران به مصاف تیم بسکتبال تیم بسکتبال نیروی زمینی خواهد رفت و شهرداری بندرعباس نیز میهمان پالایش نفت آبادان خواهد بود.

از سوی دیگر تیم بسکتبال  بانوان  گرگان نیز امروز در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان موفق شد در خانه حریف تیم«نامی‌نو»اصفهان را شکست دهد و به صدر جدول صعود کند.

بدین ترتیب صدر جدول لیگ‌های برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در تسخیر نمایندگان بسکتبال گرگان قرار گرفت و این در تاریخ بسکتبال گرگان برای نخستین‌بار رخ داده است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8820



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96