اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان: قرص‌های کشف شده در کیک‌ها و کلوچه‌ها خطرناک نبود / برای موج دوم آنفلوآنزا آماده‌ایم
استاندار گلستان با اشاره به گزارش برخی دستگاه‌های اجرایی استان درباره کشف قرص در برخی کیک‌ها و کلوچه‌ها گفت: براساس گزارش علوم پزشکی این قرص‌ها خطرناک نبوده است.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  استاندار ی گلستان هادی حق‌شناس در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده اظهار داشت:تعطیلی مدارس با همکاری  دانشگاه علوم پزشکی  و آموزش و پرورش استان نقش موثری در کنترل آنفلوآنزا داشت و موج اول آن با همکاری همگانی پشت سر گذاشته شد.

وی افزود:با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان موج اول این بیماری در استان کنترل و البته تمهیدات لازم برای موج دوم اندیشیده شده است.

استاندار گلستان با اشاره به توزیع کیک و کلوچه‌هایی حاوی قرص در استان خاطر نشان کرد:بر اساس گزارش‌های ادارات آموزش و پرورش و صنعت، معدن و تجارت استان، مدارس باید بر خرید وسایل بوفه مدرسه‌ها نظارت کنند تا به هیچ عنوان این خریدها بدون فاکتور انجام نشود و بتوان در صورت مشاهده موارد مشکوک پیگیری لازم را انجام داد که البته به گفته دانشگاه علوم پزشکی بررسی صورت گرفته از معدود کیک‌های کشف شده حاوی قرص نشان می‌دهد که قرص‌ها خطرناک نبوده‌اند.

وی خاطر نشان با بیان اهمیت توجه و رسیدگی به آسیب های اجتماعی گفت:باید در کارگروه ویژه‌ای وضعیت طلاق در استان مورد بررسی قرار گیرد و البته در تهیه آمار نیز دقت لازم صورت گیرد.

حق‌شناس در ادامه با اشاره به جمعیت استان اظهارداشت:2.3 درصد از جمعیت استان فاقد هرگونه بیمه درمانی هستند و باید در مدت زمان مقرر شده تحت پوشش  بیمه سلامت  قرار بگیرند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8807



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96