اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان: طرح استعفای دولت، توطئه آمریکایی - صهیونیستی است
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به طرح مساله استعفای دولت از سوی دشمنان انقلاب گفت: دولت باید با قدرت سرکار مانده و با پیگیری و اجرای برنامه ها، مشکلات را حل کرده و این توطئه آمریکایی، عربستانی و صهیونیستی را ناکام بگذارد.

 آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت:برخی ها در داخل کشور همصدا با طراحان این نقشه از دولت می خواهند استعفا دهد اما هنوز نمی دانند در زمین چه کسانی بازی کرده و این کار چه عاقبتی برای کشور دارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود:مدعی بدون مشکل بودن دولت نیستیم اما داخلی های مطرح کننده این حرف ها باید شرایط کشور را درک کنند.

 امام جمعه گرگان ادامه داد:استعفای دولت ها در عراق و لبنان و شرایط سخت به وجود آمده در این کشورها به خوبی نشان دهنده دست پشت پرده خارجی ها برای آسیب زدن به کشور است تا از این طریق به اهداف خود نزدیک تر شوند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:متاسفانه در کشورمان هم برخی ها مانند تعدادی از نمایندگان، خواستار استعفای دولت هستند در حالی که رهبر معظم انقلاب به شدت با این طرح مخالف بوده و مطرح کردن آن را ریختن آب به آسیاب دشمن می دانند.

آیت الله نورمفیدی همچنین به  انتخابات  دوم اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت:عوامل هیات اجرایی و نظارت تلاش کنند تا زمینه مشارکت حداکثری مردم را در این صحنه فراهم کنند.

امام جمعه گرگان با تصرح بر این که مهم ترین صلاح انقلاب حضور مردم در صحنه است، افزود:توصیه می کنم افراد انقلابی، توانمند برای قانونگذاری و درک کننده شرایط کشور از سوی عوامل اجرایی و نظارت، تایید صلاحیت شوند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:از سوی دیگر عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات هم دایره انتخابات را تنگ نکنند.

خطیب نماز جمعه گرگان با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت عیسی(ع)گفت:این روز را به همه مسیحیان عالم تبریک گفته و امیدوارم کسانی که تحت عنوان مسیحیت در دنیا مرتکب جنایت می شوند، از سر راه برداشته شوند.

آیت الله نورمفیدی همچنین پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هوایی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به سپاهیان تبریک گفت و افزود:تشکیل سپاه حفاظت در راستای برقراری امنیت پروازی برای مسافران بوده و خوشبختانه از زمان فعالیت آن تاکنون حادثه هواپیما ربایی در کشور رخ نداد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8798



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96