اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس سازمان بسیج در گلستان: ایجاد مشاغل زودبازده چرخ‌های تولید و صنعت را می‌چرخاند/به رغم تحریم‌ها به سمت قله‌های پیشرفت می‌رویم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج باید در زمینه زندگی روزمره مردم نقش‌آفرینی کند و در چرخه رونق تولید با مشاغل زودبازده منجر به چرخاندن چرخ تولید و صنعت شود.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در همایش« بسیج ، قلب قدرت نرم»که با حضور نخبگان بسیجی استان گلستان برگزار شد، اظهارداشت:پیروزی انقلاب اسلامی در یک سرزمین حساس و راهبردی در منطقه غرب آسیا سرآغاز تحول تاریخ این آب و خاک محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای پیروزی انقلاب صرفا مربوط به سرنگونی رژیم پهلوی نیست، گفت:پیروزی انقلاب اسلامی مسیر عالم را با تغییر هندسه قدرت و با ارائه الگو تغییر داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:از دوران جنگ‌های صلیبی به بعد هیچ گاه غارت‌گری، استکبار و استعمار علیه جهان اسلام متوقف نشده اما انقلاب اسلامی ایران در برابر همه قدرت آنان ایستاده است.

وی با بیان اینکه کارخانه‌های اسلحه‌سازی و بزرگترین بنگاه‌های  اقتصادی  در اختیار صهیونیست‌ها قرار دارد، گفت:در شرایطی که قدرت اقتصادی و رسانه‌ای که در اختیار آنان بود امام خمینی(ره)اعلام کرد که اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.بی‌شک دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی جهان و معادلات بین‌المللی را دچار تغییر کرده است.

سردار سلیمانی اظهارداشت:پیروزی انقلاب اسلامی منجر به برافراشتن بیرقی برای نجات و رها شدن بشریت از زیر یوغ نظام سلطه بود و در این 4 دهه ملت ایران همچنان پای آرمان‌های این انقلاب ایستادگی می‌کند.

وی ادامه داد:وحدت و یکپارچگی ملت ایران عمق فرهنگی ملت ما را نمایان می‌کند زیرا با روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در این راه پیش خواهیم رفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد:در زمینه اقتصادی باید راه‌حل های بومی و متکی به مردم را در مسیر کار خود قرار دهیم و یکی از اولیت‌های اقشار بسیج این است که متناسب با بوم منطقه‌ای که در آن قرار دارند به مسائل آن منطقه متوجه داشته باشد تا منجر حل مسائل شود.

وی گفت:به‌رغم تروریسم اقتصادی علیه ایران اسلامی، پروژه‌های پیشرفت و آبادانی و محرومیت‌زدایی متوقف نشده است و به سمت قله‌های پیشرفت در حرکت هستیم.

سردار سلیمانی با اشاره به مقاومت فعال در جبهه انقلاب که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد، افزود:آمریکایی‌امروز اعتراف می‌کند به دنبال تغییر نظام اسلامی نیست.آنها می‌دانند خیلی کوچک تر از آن هستند که بخواهند براندازی کنند زیرا راهبرد مقاومت فعال ملت ایران پیروز شده است.

وی گفت:بسیج باید در زمینه زندگی روزمره مردم نقش‌آفرینی کند و در چرخه رونق تولید با مشاغل زودبازده منجر به چرخاندن چرخ تولید و صنعت شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد:امروز بسیج درمناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها نقش‌آفرینی می‌کند و ارائه خدمات اجتماعی به مردم را اولویت خود قرار داده است.به جرات می‌گویم حل مشکلات مردم نسبت به حل مشکلات سازمانی خودمان اولویت دارد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8792



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96