اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان: صلاحیت ۹۰ درصد داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم تأیید شد
فرماندار گرگان از تأیید صلاحیت بیش از ۹۰ درصد داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا در هیئت‌ اجرایی خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گرگان ، محمد حمیدی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگران اظهارداشت:براساس جدول زمانبندی  انتخابات  مجلس یازدهم 26 آذرماه بررسی صلاحیت داوطلبان به اتمام رسید.

وی گفت:با همکاری مراجع چهارگانه برای پاسخ به استعلام‌ها، صلاحیت 130 داوطلب در این حوزه انتخابیه در هیئت اجرایی شهرستان بررسی شد.

به گفته  فرماندار  گرگان صلاحیت بیش از 90 درصد داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم از این حوزه انتخابیه در هیئت اجرایی تأیید شده است.

وی ادامه داد:کسانی که به هر دلیلی صلاحیت آنان برای حضور در انتخابات برای هیئت‌اجرایی محرز نشد تا پایان وقت 27 آذرماه به صورت مکتوب به آنان اعلام می‌شود.

حمیدی تأکید کرد:داوطلبانی که به آنان تماس گرفته خواهد شد باید شخصا به فرمانداری گرگان مراجعه کنند و یا در صورت فرستادن نماینده قانونی باید معرفی نامه کتبی از طرف داوطلب داشته باشند.

وی بیان داشت:صلاحیت داوطلبین بر اساس قانون و رعایت حق‌الناس و اسناد معتبر در هیئت اجرایی مورد بررسی قرار گرفته است و این داوطلبان از 27 آذرماه به مدت 4 روز فرصت دارند در صورت هرگونه اعتراض شکایت خود را شخصا به هیئت نظارت استان تقدیم کنند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8787



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96