اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

راه‌آهن اینچه‌برون- شاهرود سال ۹۹ اجرایی می‌شود
استاندار گلستان گفت: راه‌آهن اینچه‌برون- گنبدکاووس- آزادشهر- شاهرود در بودجه ۹۹ ردیف اعتباری می‌گیرد و وارد فاز اجرایی می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر ، هادی حق شناس بعدازظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان گلستان با بیان این که گلستان ظرفیت بی‌نظیر در تولید دارد، اظهارکرد: گلستان از نظر ظرفیت و امکانات تولید رتبه ۹ کشور را دارا است.

وی افزود:گلستان از ۸۶۲ قلک کالای صادراتی کشور ظرفیت تولید ۳۶۲ قلم محصول که عمده آن‌ها کشاورزی است را داراست.

 استاندار  گلستان با اشاره به اینکه گلستان ظرفیت تولید و صادرات، نه تولید خام بلکه محصول نهایی را داراست، ادامه داد:منطقه آزاد و خط ریلی و بندری که به زودی اجرایی می‌شود ظرفیت بی‌نظیری را در گلستان ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد:منطقه آزاد اینچه برون با طول ۴۰ کیلومتر و عرض سه کیلومتر و فرودگاه و بندری که ایجاد می‌شود، فرصت استثنایی برای توسعه استان است که باید از آن بهره ببریم.

حق شناس به نتایج آخرین دیدار با دکتر نوبخت اشاره و بیان کرد:راه‌آهن اینچه برون– شاهرود که دغدغه تولیدکنندگان و صادرکنندگان است ردیف بودجه می‌گیرد و اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:گلستان ظرفیت توسعه مراودات تجاری با ۱۵ کشور همسایه را داراست و راه‌آهن اینچه برون-گنبدکاووس-آزادشهر-شاهرود که در لایحه بودجه ۹۹ خواهد بود و وارد فاز اجرایی می‌شود، می‌تواند ظرفیت‌هایی گلستان را در این حوزه افزایش دهد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8785



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96