اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



درباره تداوم تعطیلی مدارس گلستان تصمیم‌گیری می‌شود
استاندار گلستان با اشاره به دستور تعطیلی چند روزه مدارس برای کاهش آسیب های ناشی از بیماری آنفولانزا در استان اظهار کرد: برای ما اصل سلامت مردم است و برای تقویت سلامت مردم استان اقدامات لازم انجام خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  استاندار ی گلستان، هادی حق‌شناس در ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهارداشت:بر اساس اطلاعات رسیده از 8 شهرستان استان مبنی بر غیبت 4 برابر حالت عادی دانش‌آموزان؛ در ستاد سلامت مصوب شد  مدارس  استان تا ظهر سه شنبه  تعطیل  باشد و اگر چنانچه شرایط بهبود نیافته باشد تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن فصل زمستان و افزایش مصرف  گاز  در استان گفت:72 درصد انرژی استان از محل گاز است و اگرچنانچه با سرمای غیرطبیعی روبرو شویم باید پیش‌بینی لازم را داشته باشیم.

استاندار گلستان یادآور شد:در 3 ماه گذشته با رایزنی‌های صورت گرفته 260 میلیارد تومان اعتبار جدید برای زهکشی اراضی،  سد  نرماب نوسازی مدارس و ساخت اماکن ورزشی تخصیص یافته است.

حق‌شناس خاطرنشان کرد:با توجه به سدهای در حال ساخت در استان 35 روستا در کاسه یا دریاچه سدها قرار می‌گیرند که  بنیاد مسکن  با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان باید تمهیدات لازم را برای جابجایی و ایجاد امکانات زیربنایی فراهم آورد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8731



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96