اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۴۵۰ میلیون ریال پارچه قاچاق در گنبدکاووس کشف شد
فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق گلستان اعلام کرد که با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان، مقدار ۵۹ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمود علی‌فر روز دوشنبه در گفت و گو با  کاسپین خبر  اظهار داشت: پارچه‌های خارجی  قاچاق  به دنبال برخی اقدامات اطلاعاتی و رصد بازار توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق  کالا  و ارز انتظامی و از یک باب انبار در شهر  گنبد کاووس کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد:کشف این پارچه‌های قاچاق با هماهنگی مقام قضایی دیروز یکشنبه انجام و در این ارتباط یک نفر مهتم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ علی‌فر همچنین از دستگیری ۲۲ خرده فروش  مواد مخدر  در ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی گنبدکاووس و در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از مناطق آلوده در سطح شهر و برخی روستاهای این شهرستان خبر داد.

وی بابیان اینکه دستگیرشدگان با تشکل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده‌اند، از شهروندان نیز خواست تا هرگونه فعالیت افراد در زمینه خرید و فروش مواد مخدر را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8730



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96