اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



همزمان با هفته پژوهش ؛

گشایش نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فن‌آوری گلستان
دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی گلستان از امروز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به نمایش عموم گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان،  استاندار  گلستان در مراسم افتتاح این  نمایشگاه  گفت:به‌روز کردن واحد‌های توسعه و تحقیقات واحد‌های صنعتی و تولیدی، از جمله عوامل موثر در تولید کالای با کیفیت و ارزان و در نتیجه تجاری سازی محصولات است که باید مورد توجه مدیران این واحد‌ها قرار بگیرد.


هادی حق شناس افزود:سال‌های اخیر تحقیقات متعددی در حوزه‌های گوناگون انجام شده، اما متاسفانه به این پژوهش‌ها کم توجهی می‌شود و به سبب بی رغبتی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی برای بهره مندی و صرف هزینه در این حوزه، بخشی از دستاورد‌های پژوهشی بدون استفاده است.

 

استاندار گلستان گفت:برند گرایی و گرایش به مصرف کالا‌های خارجی دارای نام خاص و مشهور، تجاری سازی دستاورد‌های پژوهشی تولید داخل را ابتر ساخته و آسیب‌های زیادی به حوزه تولید و صنعت کشور وارد شده است.

 

بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی فناوری و فن‌بازار گلستان از امروز(یکشنبه)تا چهارشنبه ۲۰ آذر ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان دایر است.

 

۱۶ تا ۲۲ آذر ماه هفته پژوهش است./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8726



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96