اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



چادر‌ها از مناطق سیل‌زده گلستان برچیده شد / بازسازی واحد‌های مسکونی با ۷۰ پیمانکار‌
استاندار گلستان گفت: تمامی سیل‌زدگان گمیشانی ساکن چادر‌ها در واحد‌های مسکونی استقرار داده شدند و در شهرستان آق‌قلا نیز این خانواده‌ها تا پایان آذرماه خانه‌های خود را تحویل می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان، حق شناس  استاندار  گلستان در گفت و گو با برنامه پیگیری شبکه سراسری خبر گفت:تاکنون ۸۵ درصد خسارت کشاورزان  سیل زده استان پرداخت شده و تلاش داریم طی هفته آتی مبالغ مربوط به ۱۵ درصد باقی مانده نیز پرداخت شود.

 

او ادامه داد:تاکنون ۹۲ درصد واحد‌های روستایی و ۷۴ درصد واحد‌های شهری عقد قرارداد شده اند و البته از بانک‌ها می‌خواهیم که روند انعقاد قرارداد را تسریع کنند تا پیش از پایان سال بتوانیم عملیات ساخت واحد‌های مسکونی را به اتمام برسانیم.

 

حق شناس گفت:تمامی سیلزدگان  گمیشان ی ساکن در چادر‌ها در واحد‌های مسکونی شان استقرار داده شدند و چادر‌های این شهرستان برچیده شد.

 

استاندار گلستان گفت:در شهرستان آق قلا نیز از ۹ خانواده مستقر در چادر، ۳ واحد مسکونی تا ۱۵ آذر و ۶ واحد تا پایان آذر تحویل داده می‌شود.

 

به گفته او، در حال حاضر ۷۰ پیمانکار از سوی  بنیاد مسکن  در حال ساخت واحد‌های مسکونی هستند.

 

حق شنای گفت:۴۰۰ واحد به ۷۳۰۰ واحد مسکونی احداثی استان اضافه شده که امیدواریم با ساخت این واحد‌های مسکونی مقاوم سازی با دقت بیشتری صورت گیرد./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8684



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96