اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار: ۵۷۵ فرصت شغلی در گالیکش ایجاد شد
فرماندار گالیکش در شرق استان گلستان اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تا الان ۵۷۵ فرصت شغلی در بخش‌های مختلف این شهرستان ایجاد شده که معادل ۴۳ درصد سهمیه پیش بینی شده امسال است.

به گزارش روز سه‌شنبه  کاسپین خبر  از پایگاه اطلاع رسانی  فرماندار ی  گالیکش ، حسین مایلی در پنجمین جلسه ستاد  اشتغال  و اقتصاد مقاومتی این شهرستان درسال ۹۸، گفت که سهمیه پیش بینی شده ایجاد اشتغال گالیکش درسال جاری یک هزارو ۳۵۰ نفر تعیین شده که بایستی با کار و تلاش مضاعف مدیران دستگاه‌های مختلف و جذب سرمایه گذاران نسبت به تحقق آن اقدام شود.

وی یادآور شد که درسال گذشته تعهد ایجاد اشتغال گالیکش هزار و ۵۰ فرصت شغلی بود که با تلاش مدیران دربخش‌های مختلف، هزار و ۲۲۳ فرصت شغلی(معادل ۱۱۶ درصد)سهمیه ابلاغی، ایجاد شد.

مایلی اضافه کرد که با توسعه کارآفرینی در گالیکش می‌توان ضمن فراهم آوردن زمینه رشد و توسعه پایدار، مسائل و مشکلات جاری از جمله فقر، نابسامانی اجتماعی و فرهنگی، بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاهی و سایر جویندگان کار و اشتغال را در این شهرستان مرتفع کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق کامل سهمیه اشتغال امسال شهرستان گالیکش، از آنان درخواست کرد تا نسبت به وارد کردن اطلاعات فرصت‌های اشتغال ایجاد شده در سامانه"رصد"وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام نمایند.

شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان افزون بر ۶۳ هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8679



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96