اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده سپاه نینوای گلستان:

بسیج ضامن امنیت و یاور انقلاب است
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: بسیج ضامن امنیت و یاور انقلاب است.

به گزارش  کاسپین خبر ، سردار حسین معروفی پیش از ظهر سه شنبه در همایش اقتدار و شکوه مقاومت اظهارکرد:امام خمینی(ره)روزگاری با تکیه بر  بسیج یان مقابل دو بلوک شرق و غرب عالم ایستاد و امروز امام خامنه ای(مدظله العالی)در برابر همه پلیدی ها و زشتی های دنیا محکم ایستاده و جهان اسلام را در مقابل استکبار جهانی مدیریت می کند.

وی افزود:اکنون ملت ما به عنوان یک ملت الگو شناخته می شود و همه امت اسلام به ما افتخار میکنند که مردمی استکبار ستیز هستیم.

معروفی ادامه داد:هیچ کس فکر نمی کرد آن بسیجی که امام(ره)ساخت و پرورش داد اندیشه و گفتمانش مرزها را کنار بزند و به کشورهای منطقه صادر شود اما شهیدان ما با خون و مجاهدت خود تفکر بسیجی صادر کردند.

وی گفت:امنیت ما زاییده آرمان شهدا و امام شهدا بوده که این آرمان همان تفکر بسیجی برگرفته شده از مکتب سید الشهداست.

معروفی با بیان این که بسیج یک مجموعه نظامی نیست بلکه منظومه ای پایدار برای همه عرصه ها است، اضافه کرد:مکتب امام حسین(ع)به ما آموخت نباید با محاسبه گری غلط اندیشه خود را تغییر داد.

وی تأکید کرد:شهدا به ما آموختند که در مکتب ما بن بست معنا ندارد و به همین دلیل هم امام گفتند«بسیج بن بست شکن است».

معروفی اظهارکرد:اخلاص در عمل شاخصه اصلی بسیج است و بسیجی کار را برای رضای خدا انجام می دهد و بصیرت نافذ بسیجی یکی دیگر از شاخصه های بسیج است.

وی افزود:بسیج به موقع، هوشمندانه و هوشیارانه وارد میدان می شود و ما امروز نیازمند عمارها و ابوذرهایی هستیم که با بصیرت خود کید دشمنان را خنثی کنند.

معروفی تصریح کرد:تفکر بسیج کشور ما را امن کرده و دشمن با آگاهی نسبت به این موضوع جرات نگاه چپ به مرزهای ما را ندارد و به همین جهت میگویم بسیج ضامن امنیت و یاور انقلاب است.

وی بیان کرد:بسیج در جریان حوادث اخیر در کنار  نیروی انتظامی  و نیرو های امنیتی بود شهید داد تا امنیت مردم دچار خلل نشود.

معروفی اضافه کرد:ما باید برای مشکلات مردم ایثار کنیم و موانع زندگی و معیشت آنها را بر اساس رسالت خود برطرف کنیم.

وی گفت:برای نظارت و کنترل بازار و قیمت ها هرجا نیروی انسانی خواستید تمام نیروها در اختیار شما قرار خواهد گرفت./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8677



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96