اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان خبرداد:

تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد اینچه‌برون
استاندار گلستان گفت: در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، لایحه ایجاد منطقه آزاد اینچه برون در کنار ۷ منطقه آزاد دیگر در کشور با رأی ۸۰ درصدی نمایندگان به تصویب رسید.

هادی حق شناس اظهار کرد:منطقه آزاد  اینچه برون  با وسعت ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از مرز اینچه برون تا مکان فعلی ایجاد مجتمع پتروشیمی را شامل می شود.

وی افزود:دسترسی به راه آهن سراسری و مرز زمینی با ترکمنستان از مزیت های مهم این منطقه است و با اندکی اصلاحات که در آینده انجام خواهد شد، می توان از مزیت مرز دریایی نیز برخوردار شد.

 استاندار  گلستان با اشاره به پیوستن ایران به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا، گفت:با توجه به تولید محصولات کشاورزی در استان، با استفاده ظرفیت معافیت های صادراتی در مناطق آزاد تجاری، می توان تولیدات مازاد مصرف استان را با تعرفه نزدیک به صفر به کشورهای عضو اوراسیا صادر کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری گلستان، حق شناس با اشاره به معافیت های مالیاتی و سایر مزیت های مناطق آزاد، تصریح کرد:بدون شک منطقه آزاد اینچه برون یکی از مقاصد سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری خواهد بود که فرصت بی نظیری برای توسعه پایدار است و امیدواریم مسئولان استانی بتوانند از این فرصت بی نظیر برای رونق  اقتصادی  استان بهره ببرند.

استاندار گلستان در پایان از پیگیری های نمایندگان استان در تحقق این امر تشکر کرد./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8648



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96