اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اتمام حجت رئیس کل دادگستری گلستان با ‌آشوبگران / قاطعانه و به دور از هرگونه رأفتی برخورد می‌کنیم‌
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه مردم برای جلوگیری از آشوب و برخورد با اغتشاشگران پای کار هستند، ضمن اتمام حجت با کسانی که مخل نظم و امنیت جامعه شوند، گفت: برخورد دستگاه قضایی با این افراد بدون اغماض، جدی و قاطعانه و بدور از هرگونه رأفتی است.

هادی هاشمیان در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  در  گرگان  با اشاره به بصیرت و هوشیاری مردم برای جدا کردن صف خود از آشوبگران اظهارداشت:خوشبختانه گلستان نماد وحدت است و خوشبختانه مسئولان و مردم نیز در مقابله با فتنه‌ها و آشوب‌ها همدل و متحد هستند.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر هم برای جلوگیری از آشوب و برخورد با عده‌ای از اراذل و اوباش، مردم پای کار بودند، گفت:عده‌ای معدود که جزو اراذل و اوباش بوده و اغتشاشگر هستند، تحت تأثیر معاندان بوده و خط مشی خود را از آنان می‌گیرند.

رئیس کل  دادگستری  استان ضمن اتمام حجت با کسانی که مخل نظم و  امنیت  مردم شوند، تأکید کرد:برخورد دستگاه قضایی با افرادی که بخواهند امنیت مردم را دچار اخلال کنند بدون اغماض، جدی و قاطعانه و بدور از هرگونه رأفتی خواهد بود.

وی همچنین از نیروهای امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و قضایی استان برای مدیریت مطلوب فضای استان قدردانی کرد و خاطرنشان کرد:به کسانی که زیر چتر معاندان و ضد انقلاب هستند، هشدار می‌دهیم برخورد ما با آنان قاطعانه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت و آرامش کامل در استان حاکم است، گفت:تمرکز اتفاقات در شهر گرگان بوده و در شهرستان‌ها کمترین مشکل را داشتیم که با تذکراتی که به برخی افراد داده شد، فضا مدیریت شده است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8646



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96