اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ظرفیت ثبت‌نام در «طرح اقدام ملی تامین مسکن» در گلستان تکمیل شد
مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از تکمیل مرحله نخست ثبت‌نام «طرح اقدام ملی تامین مسکن» در برخی از شهرهای استان گلستان که در روز گذشته از ساعت 10 صبح آغاز شده بود خبر داد.

به گزارش کاسپین از  گرگان  به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی  اداره کل راه و شهرسازی  استان گلستان، حسین محبوبی اظهار کرد:وزارت راه و شهرسازی در تازه‌ترین اقدام خود در حوزه مسکن طرح«اقدام ملی تامین مسکن»را در سطح 10 استان کشور آغاز کرده است که استان گلستان نیز جزو این طرح می باشد.

محبوبی :تعهد مرحله نخست این طرح را در استان گلستان 1760 واحد دانست و تصریح کرد:از این تعداد یک‌هزار واحد در گرگان، 200 واحد در  گنبد کاووس، 200 واحد در بندرترکمن، 60 واحد در آق‌قلا و300 واحد در آزادشهر است که در روز گذشته ظرفیت کامل و ثبت‌نام به پایان رسید.

گفتنی است:ثبت نام طرح  اقدام ملی مسکن  به نشانی tem.mrud.irانجام می‌شود.در طرح اقدام ملی مسکن احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی امسال و سال آتی در دست انجام است که ۲۰۰هزار واحد آن در شهرهای جدید و از سوی شرکت عمران شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد آن توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران در بافت های فرسوده و ناکارآمد و ۱۰۰ هزار واحد آن نیز در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر توسط  بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی انجام خواهد شد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8637



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96