اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شرور چاقوکش در گنبدکاووس دستگیر شد
فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: عامل چاقوکشی در تفرجگاه دریاچه مصنوعی شهید شکری این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمود علی‌فر روز پنجشنبه در گفت و گو با  کاسپین خبر  اظهارداشت:در چند روز گذشته در تفرجگاه دریاچه مصنوعی  گنبد کاووس فردی شرور با چهار جوان در حین ورزش‌کردن درگیر شده و بعد از مجروح کردن آنان با چاقو از محل متواری شد.

وی افزود:‌با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری متهم به‌طور ویژه در دستورکار پلیس امنیت و ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت که پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، محل اختفای این شرور شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس ادامه داد:متهم که سوابق  شرارت  و ناامنی را در پرونده خود دارد، انگیزه‌اش از ارتکاب عمل مجرمانه اخیر را غرور و خودنمایی در بین دوستانش اعلام کرد.

سرهنگ علی‌فر با اشاره دستگیری سارق خودروی ۶ میلیارد ریالی هم گفت:بعد از اطلاع از  سرقت  خودروی هیوندا توسان که در یکی از خیابان‌های شهر گنبدکاووس پارک بود، ماموران موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت محل نگه‌داری خودرو در شهرستان کلاله را شناسایی و متهم را دستگیر کنند.

وی افزود:همچنین روز گذشته ۱۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در انباری در گنبدکاووس کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8629



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96