اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نیاز فوری مراکز درمانی گلستان به خون
مدیرکل انتقال خون استان گلستان از هم استانی‌ها خواست: برای تامین نیاز خون مراکز درمانی استان به مراکز خونگیری مراجعه کنند.

سیدصادق بنی عقیل مدیرکل  انتقال خون  استان در گفت و گو با خبرنگار  کاسپین خبر از  گرگان ،گفت: A منفی، A مثبت، O مثبت و AB مثبت گروه‌های خونی هستند که مراکز درمانی استان نیاز فوری به آن دارند.


سیدصادق بنی عقیل افزود:افردادی که این گروه‌های خونی را دارند می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی هئشمند یا کارت‌های شناسایی معتبر به مراکز خونگیری استان مراجعه کنند.


به گفته او، هر واحد خون، جان سه بیمار نیازمند به فرآورده‌های خونی را نجات می‌دهد.


بنی عقیل افزود:مردم نوعدوست استان می‌توانند هر روز به جز روز‌های تعطیل از ساعت ۷:۳۰صبح تا ۷:۳۰عصر به دو مرکز گرگان و  گنبد کاووس و همچنین از ساعت ۷:۳۰صبح تا ۱۳:۳۰ بعدازظهر به مراکز بندرگز، کردکوی، آق قلا، علی آباد کتول، آزادشهر و بندرترکمن مراجعه و خون اهدا کنند.


به گفته بنی عقیل، تعطیلات هفته‌های اخیر و کاهش مراجعان به مراکز خونگیری علت کم شدن ذخایر خونی استان است.


مدیر کل انتقال استان، کمبود مراکز خون گیری ثابت و سیار را از دیگر مشکلات این سازمان عنوان کرد و گفت:اتوبوس خون گیری که امکان مستقر شدن در سراسر استان را داشت دیگر قابل استفاده نیست و برای خرید یک اتوبوس جدید هم ۲ میلیارد تومان نیاز است که هنوز تامین نشده است./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8601



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96