اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خدمات رایگان دندانپزشکی به مرزنشینان استان گلستان ارائه می‌شود
فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از رسالت‌های انقلابی بسیجیان به ویژه جامعه پزشکی است، گفت: همزمان با هفته وحدت خدمات رایگان دندانپزشکی از سوی جامعه بسیج پزشکی استان به مردم محروم شهرستان مرزی مراوه‌تپه ارائه می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، سردار حسین معروفی عصر امروز درباره اجرای طرح شهید رهنمون در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان گلستان اظهارداشت:همزمان با فرارسیدن هفته وحدت کاروان سلامت جامعه بسیج پزشکی استان، خدمات رایگان  دندانپزشکی  را به مردم محروم شهرستان مرزی مراوه‌تپه ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات داوطلبانه و خداپسندانه پزشکان در مناطق محروم گفت:رسالت انقلابی بسیجیان جامعه پزشکی حضور فداکارانه و مخلصانه در صحنه‌های انقلاب، جنگ، بحران‌ها و همچنین محرومیت‌زدایی است.

فرمانده  سپاه  نینوای استان بیان داشت:طرح شهید رهنمون با هدف دسترسی آسان مردم به خدمات درمانی و محرومیت‌زدایی در شهرستان مراوه‌تپه اجرا می‌شود.

وی گفت:در این طرح کانون بسیج جامعه پزشکی مراوه‌تپه، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، سپاه نینوای استان گلستان و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان  مراوه تپه  و  دانشگاه علوم پزشکی  استان مشارکت می‌کنند.

سردار معروفی ادامه داد:اتوبوس دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان برای ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان در منطقه محروم و کم برخوردار روستای آق‌تقه ، نارلی آجی‌سو و مناطق عشایرنشین این شهرستان اعزام خواهد شد.معاینه دندانپزشکی، آموزش بهداشت فردی و خود مراقبتی، کشیدن دندان، خدمات ترمیمی و پرکردن دندان و جرم‌گیری به مردم این مناطق ارائه خواهد شد.

وی تأکید کرد:ارائه خدمات رایگان پزشکی در قالب اردوهای جهادی در روستاها و نقاط محروم، از اقدامات بسیار ارزشمند و خداپسندانه‌ای است که نه تنها زمینه‌ساز رضایتمندی و خشنودی مردم ، بلکه به جرات می‌توان گفت باعث وفادارای و پایبندی و اعتماد مردم نسبت به نظام و انقلاب نیز می‌شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8596



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96