اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه تپه سال آینده به بهره برداری می رسد
استاندار گلستان گفت: تلاش می کنیم بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان مراوه تپه با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان تا تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش  کاسپین خبر ، هادی حق شناس در جلسه شورای اداری شهرستان  مراوه تپه  که با حضور عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و غراوی نماینده مردم شرق استان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهارکرد:شهرستان مراوه تپه از حیث وسعت دومین شهرستان استان است و باید تلاش شود امکانات به صورت عادلانه به این شهرستان برسد و ۱۰۸ روستای آن از امکانات زیرساختی بهره مند شوند.

وی با اشاره به پروژه های در دست اقدام شهرستان مراوه تپه اضافه کرد:تلاش می کنیم  بیمارستان  ۶۴ تختخوابی این شهرستان با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان تا تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.

حق شناس افزود:مجتمع آموزشی شبانه روزی جهت تحصیل دختران در مراوه تپه ساخته خواهد شد تا آن ها هم از امکانات آموزشی بهره مند شوند.

 استاندار  گلستان توجه به آب رسانی، موضوعات عشایر، مسائلی  درمانی ، بازگشایی مسیرهای صعب العبور و ساخت مسیرهای مورد نیاز مرزبانی را از اولویت های شهرستان مراوه تپه دانست.

حق شناس خاطر نشان کرد:دو سالن ورزشی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در شهرستان وجود دارد که باید هرچه سریعتر طی هماهنگی ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه به اتمام برسد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8570



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96