اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بورسیه 21 دانش‌آموز حاشیه‌نشین گنبدی توسط کمیته امداد
رئیس کمبته امداد امام خمینی شماره یک گنبدکاووس با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در مناطق حاشیه‌ای و آسیب‌پذیر این شهرستان، گفت: 21 دانش آموز در این مناطق با هزینه کمیته امداد در دوره‌های آمادگی کنکور شرکت می‌کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گنبد کاووس، محمد باقرپور صبح امروز در جلسه بررسی اقدامات ادارات و نهادها در حاشیه شهر گنبدکاووس و محلات آسیب‌پذیر این منطقه با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر 665 خانوار در این مناطق تحت پوشش  کمیته امداد  امام خمینی شماره یک گنبدکاووس قرار دارند، اظهار کرد:151 خانوار جدید بعد از سیلاب اخیر در ابتدای سال به جمع خانواده‌های تحت پوشش ما اضافه شده‌اند.

وی با بیان اینکه به 320 خانوار کمک بلاعوض به میزان 350 تا 700 هزار تومان پرداخت کرده‌ایم، افزود:120 بسته لوازم خانگی شامل فرش، موکت، یخچال، تلویزیون، بخاری و...نیز به 40 خانواده به کلی آسیب دیده در سیل اهدا کرده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شماره یک گنبدکاووس از توزیع سبد حمایتی بین یک هزار و 185 خانوار در مناطق حاشیه‌ای گنبدکاووس خبر داد و گفت:923 مورد مشاوره فردی و خانوادگی نیز در کنار اهدای 14 سری جهیزیه از سایر اقدامات ما در این مناطق بوده است.

باقرپور با بیان اینکه به 40 مددجوی کمیته امداد در مناطق حاشیه‌نشین هزینه اجاره و دیعه مسکن اعطا کرده‌ایم، خاطرنشان کرد:14 مسکن در مناطق حاشیه‌نشین برای خانواده‌های تحت پوشش ساخته و 200 منزل را تعمیر و بازسازی کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه 814 بسته لوازم  بهداشتی  در ماه‌های مختلف در مناطق حاشیه‌نشین گنبدکاووس توزیع شده است، ادامه داد:2 هزار و 600 پرس غذای گرم، 829 بسته پوشاک، بورسیه 21 دانش آموزان کنکوری برای همایش و کلاس‌های آموزشی و اعزام 168 نفر به اردوی زیارتی مشهد مقدس از جمله اقدامات ما در مناطق پنج‌گانه آسیب‌پذیر و حاشیه گنبدکاووس است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شماره یک گنبدکاووس از اعطای چهار مورد  وام   اشتغال  کم‌بهره به ارزش 450 میلیون ریال به جامعه هدف در این مناطق خبر داد و تصریح کرد:تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا در کنار فعالیت سایر ادارات و نهادها در این مناطق ما نیز بتوانیم گامی برای توسعه مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر برداریم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8551



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96