اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ممنوعیت توزیع کیسه پلاستیکی در سطح نانوایی‌های گرگان/ توزیع 14 هزار و 500 کیسه پارچه‌ای
فرماندار شهرستان گرگان در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان گرگان گفت: در راستای سلامتی افراد وحفظ محیط زیست، توزیع کیسه‌های پلاستیکی در سطح نانوایی‌های شهرستان ممنوع خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گرگان  به نقل از روابط عمومی  فرماندار ی گرگان، محمد حمیدی در کارگروه گندم و آرد و نان شهرستان گرگان اظهار کرد:در روزهای آینده 14 هزار و 500 کیسه پارچه‌ای در سطح  نانوایی ‌های سطح شهرستان گرگان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته از سوی اداره  بهداشت  شهرستان در حمل نان گرم در کیسه‌های پلاستیکی تصریح کرد:امنیت سلامتی مردم از وظایف حاکمیت است که در این راستا هرگونه توزیع کیسه‌های پلاستیکی توسط نانوایان برخورد قانونی خواهد شد.
حمیدی یاد آور شد:تولید نان باکیفیت از وظایف نانوایان بوده که در این راستا ضروری است آموزش‌های لازم از سوی اتحادیه خبازان برای تمام نانوایی‌ها برگزار شده و گواهینامه مهارت نیز برای آنان صادر خواهد شد.
فرماندار گرگان افزود:در هفت ماهه سال 1398 بیش از 573 مورد بازرسی از نانوایی‌ها از طریق دستگاه‌های عضو کارگروه گندم و آرد و نان به عمل آمد که از این تعداد 81 مورد به تخلفات آنان رسیدگی شد.
وی از مردم خواست با حمایت از کیسه‌های پارچه‌ای در حفظ سلامتی خود همکاری نموده هر گونه موارد و تخلف را با شماره 124 اطلاع دهند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8546



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96