اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۲۷ کیلوگرم تریاک در گالیکش کشف شد
فرمانده انتظامی گالیکش درشرق استان گلستان اعلام کرد که با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر انتظامی مقدار ۲۷ کیلوگرم تریاک از منزل یک فروشنده مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ دوم علی تجری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار  کاسپین خبر  اظهار داشت:این مقدار  مواد مخدر  که در بطری‌های نوشابه و آب معدنی جاسازی شده بود، روز گذشته و در بازرسی از منزل  قاچاق چی سابقه‌دار در یکی از روستاهای بخش مرکزی  گالیکش  کشف و ضبط شد.

وی گفت:در بازرسی از منزل این قاچاقچی موادمخدر که با حکم مقام قضایی انجام شد، همچنین یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و دو دستگاه ترازوی دیجیتال ویژه وزن کشی موادمخدر نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ تجری اضافه کرد:ماموران انتظامی گالیکش همچنین علاوه بر دستگیری قاچاقچی، خودروی سواری این متهم را نیز با حکم مقام قضایی توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به  دادگستری  معرفی کردند. 

وی، مقابله با تولید و عرضه‌کنندگان موادمخدر اعم از سنتی و صنعتی را از رویکردهای اصلی انتظامی دانست و از شهروندان نیز درخواست کرد تا هرگونه موارد مشکوک دراین حوزه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

گالیکش با افزون بر ۶۳ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و پارک ملی گلستان درحوزه این شهرستان قرار دارد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8542



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96