اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان: شکوه اربعین عاشورای حسینی را دوباره زنده کرد
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت که شکوه، عظمت و حضور میلیونی شیعیان در پیاده روی اربعین حسینی بار دیگر حماسه عاشورا را زنده کرد.

سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز  گرگان  اظهار داشت:مشارکت گسترده عراقی‌ها در مراسم  اربعین  و حضور پرشور عاشقان امام حسین از سایر کشورها یک حماسه دینی ماندگار را در تاریخ رقم زد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از زحمات مردم، مسوولان، هیئات  مذهبی  و سایر دست اندرکاران که به برنامه ریزی بزرگداشت اربعین کمک کردند، افزود:با برنامه ریزی شایسته همه مسوولان دولتی، انتظامی و ستاد اربعین بستر حضور میلیونی در این حماسه دینی مهیا شد.

نورمفیدی گفت:حماسه ارزشمند مردم عراق، ایران و شیعیان سایرکشورها سبب شد تا بار دیگر پرچم امام حسین(ع)که در روز عاشورا با جور امویان بر زمین افتاد، نمایان و برافراشته شود و به جهان کفر بفهماند که نماد حسینی هیچ گاه بر زمین نخواهد افتاد.

 وی همچنین خدمات رسانی حشدالشعبی به زائران حسینی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: نقش آفرینی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سیستانی برای برپایی گسترده راهپیمایی اربعین هم بسیار ارزشمند است.

امام جمعه گرگان به تلاش دشمن در ایجاد شبهه و حمله به اعتقادات جوانان کشور بویژه در فضای مجازی اشاره و اظهار داشت:لازم است حوزه‌های علمیه برای پاسخ به این القائات در تربیت افرادی همچون شهید مطهری تلاش بیشتری کنند چراکه بیش از پیش نیازمند چنین افرادی هستیم.

نورمفیدی افزود:در این خصوص مردم هم باید از حوزه‌های علمیه مطالبه‌گری داشته باشند و اگر تلاش جدی تری صورت نگیرد مطالب نادرست مطروحه و شبهات دینی از سوی جوانان مورد پذیرش قرار می‌گیرد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8541



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96