اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



️مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور آزادشهربه شاهرود
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: امسال از منابع ملی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و از منابع سفر رئیس جمهور به استان هم ۶ میلیارد تومان برای تکمیل محور آزادشهر به شاهرود اختصاص یافت.

به گزارش  کاسپین خبر ، حسین محبوبی در خصوص پروژه محور آزادشهر به شاهرود اظهار کرد:محور آزادشهر به شاهرود به طول ۶۵ کیلومتر در دست تعریض و احداث است..

وی با بیان اینکه این پروژه از سال گذشته آغاز شده است و در حال حاضر سه پیمانکار در این مسیر مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد:پیمانکار نخست این پروژه در محدود آزادشهر تا نوده خاندوز در بحث تعویض محور و احداث چهار دوربرگردان در این محور فعالیت می کند و پنج میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار به این منظور قرار گرفته است.

محبوبی یادآور شد:مشکلاتی در این محور وجود داشت مثل آزادسازی اراضی در محل دور برگردان ها که با همکاری فرماندار آزادشهر رایزنی با مالکان انجام شد و امیدواریم با همراهی مالکان بحث آزادسازی این اراضی انجام شود و با احداث دوربرگردان ها این محور ایمن سازی شود.

وی در ادامه افزود:قطعه دوم با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته که بحث ترانشه برداری، تعریض و احداث دیواره حاشیه رودخانه ها را دنبال می کند و پیمانکار در محور آزادشهر به شاهرود پیشرفت خوبی داشته است.

مدیرکل  راه و شهرسازی  استان گلستان تاکید کرد:قطعه سوم با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته و نزدیک به ۱۰ کیلومتر در انتهای مسیر ۳۰ کیلومتری این پروژه را شامل می شود که با پیمانکاران انعقاد قرارداد شده و پیمانکار در این مسیر در حال فعالیت است.

محبوبی یادآور شد:امیدواریم با پیشرفتی که در کار اتفاق افتاده است تا انتهای سال ۹۸ و یا ابتدای سال ۹۹ شاهد اتفاق های خوبی در این محور باشیم و بتوانیم بخشی از مسیر کار تعریض و آسفالت آن را انجام دهیم.

وی افزود:امسال از منابع اعتبار ملی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این محور تخصیص اعتبار شده و از محل منابع سفر رئیس جمهور به استان گلستان هم ۶ میلیارد تومان به این محور اختصاص یافته است.

محبوبی گفت:همچنین از محل اعتبارات سیل هم امیدواریم ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای این محور جذب کنیم و بتواند تعرض این محور را به پایان برسانیم و این محور چهار بانده شود و بتواند در افزایش تردد تاثیر مثبتی داشته باشد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8540



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96